• Кейс: Agile трансформація у компанії SalesDoubler. IT зміни у не-IT компанії

    Кейс: Agile трансформація у компанії SalesDoubler. IT зміни у не-IT компанії

Кейс: Agile трансформація у компанії SalesDoubler. IT зміни у не-IT компанії

Компанія: SalesDoubler

Галузь: мережа партнерських програм із оплатою за дію №1 в Україні.

Завдання, які необхідно вирішити: допомогти навести лад у розробці платформи: упорядкувати завдання у IT підрозділі, скласти план його масштабування та впровадити все максимально швидко. Зокрема визначити, як краще організувати розробку продукту з урахуванням існуючих потреб та обмежень бізнесу.

Вхідні дані: компанія у чистому вигляді не є IT компанією, а займається наданням рекламних послуг, використовуючи для цього власну платформу. Тому IT експертиза у компанії не є ключовою. Запити на розробку надходять від 5 різних операційних відділів і весь час витрачався на виконання їхніх завдань. Беклог постійно зростав, а видимого розвитку платформи при цьому не відбувалося. Стояло завдання забезпечити швидкість та прозорість розробки, поєднати реалізацію стратегічних та поточних завдань.

Отримані результати:
  • побудували рівень портфоліо, зокрема – управління запуском та пріоритезацією ІТ проектів топ-менеджментом компанії;
  • візуалізували та оцінили беклог за ключовими ІТ системами компанії, впровадили процес системного управління беклогами;
  • прорахували різні сценарії масштабування ІТ відділу, виходячи зі стратегічних планів компанії, існуючих фінансових та кадрових обмежень, допомогли вибрати оптимальний;
  • навчили основам Scrum ключових співробітників у компанії;
  • ідентифікували та допомогли найняти фахівців, яких не вистачало.

Про компанію

SalesDoubler – мережа партнерських програм із оплатою за дію. Для компанії своя платформа є ключовим ресурсом та конкурентною перевагою. По-перше, через платформу відбуваються всі транзакції, які відбуваються в SalesDoubler (це сотні тисяч записів до бази на добу). По-друге, можливості власної платформи набагато ширші, ніж у конкурентів, які використовують готові рішення.

Свого часу компанія, як і багато хто, стояла перед вибором: розробляти власну платформу або використовувати готову. Рішення було прийнято на користь своєї розробки і управління вважає, що це було правильне рішення з точки зору конкурентної переваги.

Робота над платформою відбувається одночасно у кількох напрямках:

  • регулярна підтримка, оптимізація та вдосконалення системи. Для такої високонавантаженої системи, в якій фактично відбувається вся діяльність компанії, стабільність її роботи є ключовим моментом і їй приділяється найвищий пріоритет;
  • тактичний розвиток платформи для співробітників компанії та зручності їх роботи;
  • стратегічний розвиток продукту для рекламодавців та вебмайстрів, нові бізнес-можливості та функції.

Як проходила трансформація?

Спочатку топ-менеджмент компанії ставив перед експертами Е5 досить чітку мету: компанії необхідно було навести лад у поточній розробці, розвивати платформу, зменшити time-to-market і внести ясність у подальшу стратегію розвитку IT у компанії. Потрібно було визначитися, які є варіанти масштабування IT відділу в принципі і який з них буде оптимальним саме для SalesDoubler.

Трансформація включала наступні кроки:

  1. Вироблення з топ-менеджментом загального бачення масштабування, фіксація бізнес-планів та вимог до майбутнього ІТ відділу компанії, обговорення бізнес-контексту та обмежень компанії.
  2. Робота з leadership team та аудит існуючих процесів у ІТ відділі, рекомендації щодо покращення.
  3. Воркшопи: зі збору вимог до різних продуктів і проектів всередині компанії, з пріоритизації високорівневих вимог до різних проектів та продуктів, з вироблення загального бачення продукту.
  4. Затвердження з топ-менеджментом вироблених високорівневих вимог, плану реорганізації процесів та команд.
  5. Навчання основ Scrum ключових людей у компанії.
  6. Допомога у рекрутингу Product Owner.

На момент публікації кейсу в компанії SalesDoubler вже сформовані беклоги по ІТ продуктам, впроваджено процес системного збору, пріоритизації та оцінки вимог, додатково найняті фахівці, яких не вистачало та сформовано домовленості щодо роботи топ-менеджменту та ІТ відділу. Топ-менеджмент компанії задоволений змінами, що відбулися, і активно продовжує Agile трансформацію внутрішніми силами.

“Раніше, замовляючи нові фічі, ми могли місяцями чекати лише на її оцінку. Завжди були важливі та термінові роботи: оптимізація поточної структури, оновлення, дрібні та термінові завдання для бухгалтерії-маркетингу-менеджерів. Зараз ми стабільно рухаємося за всіма ключовими напрямками розробки. У нас прозорі пріоритети, прозорі та зрозумілі терміни та залежності. Я чітко розумію, коли ми отримаємо ті чи інші фічі. При цьому, цікаво відзначити, що стало простіше не тільки з IT, хоча порядок наводили тільки там. Підтягнувся у процесах і відділ маркетингу, і бізнес-юніти. Експертам з Е5 хочеться подякувати за 2 речі. По-перше, за те, що показали нам, як може бути інакше і допомогли навести лад. По-друге, за спеціалістів, яких ми найняли з їхньою допомогою. Багато покращень на всіх рівнях у нас відбуваються саме завдяки їм.”. Володимир Сахаров, СЕО SalesDoubler

 

Висновок

Agile трансформація у компанії SalesDoubler знаходиться в активній стадії. Фундамент у вигляді допомоги з візуалізацією всіх продуктів та проектів, які є в компанії на різних стадіях, оцінки та пріоритизації беклогів, вирівнювання бачення топ-менеджменту та команд, дозволяє тепер досить гнучко та швидко масштабувати команди розробки. Компанія отримала готовий відділ, який може легко втілювати в життя бізнес ідеї топ-менеджменту з передбачуваними термінами та якістю.

Якщо Ваша компанія також потребує трансформації або побудови ефективних процесів, але ви не знаєте, з чого почати, зв’яжіться з нами: info@e-5.com.ua. Будемо раді допомогти Вам.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )