Category: Business Analysis
User Story vs Use Case
Сучасні Agile-команди можуть описувати вимоги до програмного забезпечення за допомогою історії користувача та сценарію використання. User Story vs Use Case: яка різниця між цими підходами, чи можна обійтися без одного з вищенаведених артефактів? Use Case У програмній та системній інженерії фраза ...
5 кращих практик із виявлення прихованих потреб замовника
У цьому матеріалі мова піде про п’ять кращих практик, які з перших зустрічей із клієнтом дозволяють з’ясувати в чому полягають його проблеми, зрозуміти як їх потрібно вирішувати та яким чином інтегрувати ці рішення в бізнес, що вже існує. Вимоги до програмного забезпечення та очікування клієнта В...
Важливість чіткого бачення продукту у бізнес аналітика на різних етапах проєкту
Якщо в проєкті відсутнє бачення продукту і його розуміння, то розробники часто стикаються з кількома проблемами. Це відсутність розуміння того, навіщо створюється продукт, невідповідність готового рішення очікуванням клієнта або навіть поява певного “сміттєфункціонала” безпосередньо перед ...
Співбесіда на бізнес-аналітика рівня junior/middle: що потрібно знати
Якщо ви хочете зайняти посаду junior ВА чи претендуєте на вищу позицію middle-спеціаліста — спершу на вас чекає співбесіда на бізнес-аналітика. Щоб успішно впоратися з цією задачею та отримати бажану роботу, вартує заздалегідь підготуватися до питань, які вам можуть поставити. Співбесіда на бізне...
Що повинен знати менеджер проекту та бізнес аналітик про архітектуру ПЗ
Архітектура програмного забезпечення — це сукупність рішень про організацію програмної частини системи, яка ґрунтується на виборі структурних елементів, поєднанні обраних елементів та створення напрямку розробки. У реальних проектах ПМ і БА не задають шлях того, як розроблятиметься ПЗ. Даними пит...
Як змінилася роль бізнес-аналітика впродовж останніх років?
Роль бізнес-аналітика (БА) пройшла довгий шлях еволюції. Раніше, коли інформації було набагато менше, а цифровізація ще не захопила світ, бізнес-користувачі напряму взаємодіяли з IT-командою. Це викликало певні проблеми: клієнти не могли чітко сформулювати вимоги, а програмісти були зосереджені н...
У чому цінність сертифікації для бізнес-аналітиків?
Усіх нас якимось чином зачепив локдаун – і нас, і нашого роботодавця, і наших клієнтів. З одного боку – це викликає певні незручності, а з іншого – усі ми працюємо віддалено, а це почало піднімати питання глобальної конкуренції? Оскільки є змога працювати з дому, з’являються мож...
Scope creep: хто винен і що робити?
Автор статті: Volodymyr Dovganyk Напевне, в багатьох були ситуації, коли команда активно “ковбасить” скоуп, закриває кожен спринт, але беклог продукту не зменшується, реліз все відкладається і з’являються фідбеки на імплементовані фідбеки. Знайомо? Це можна назвати по-різному: нічний жах, с...