• Business Analysis

    Business Analysis

Business Analysis

Практичний корпоративний тренінг Business Analysis, тривалість і наповнення якого формується залежно від потреб компанії. Курс допоможе поліпшити або відбудувати з нуля процес бізнес-аналізу в компанії. Допоможе розробити ефективний продукт або вести аутсорсингові проекти з використанням кращих світових практик.

Тренінг будується на базі великої кількості практичних завдань та реальних кейсів компанії, тому відразу після його проходження співробітники компанії на 100 % готові впроваджувати отримані знання в щоденну роботу.

В ході тренінгу ми розберемося з тим, як загалом створюються вимоги до продукту/проекту, яка роль аналітика в цьому процесі, які артефакти та підходи повинні використовуватися аналітиком в роботі, як взаємодіяти зі стейкхолдерами і командами розробки.

Курс на 30% складається з теорії і на 70% з практичних занять. Основний акцент зроблений на ключові інструменти в роботі аналітика, велику кількість практичних кейсів і розбір реальних проектів слухачів.

В процесі навчання ми поділимося великою кількістю зразків внутрішніх документів та шаблонів для успішного ведення проекту. А знання подаватимусься в легкому для запам’ятовування та максимально прикладному вигляді, тому в своїй роботі ви зможете одразу почати їх застосовувати.

Приклад програми курсу

(може бути адаптовано під замовника)

1. Вступ. Загальна інформація про процес розробки програмного забезпечення, місце аналітика і вимог у цьому процесі
  • Життєвий цикл розробки програмного забезпечення (SDLC) (SDLC).
  • Розподіл ролей у проекті з розробки програмного забезпечення.
  • Визначення термінів “бізнес аналіз” і “бізнес аналітик”.
  • Вимоги до програмного забезпечення, рівні вимог.
2. Основне завдання аналітика – спілкування і взаємодія з замовником (сommunication with client)
  • Знайомство, налагодження продуктивних відносин, підтримання контакту.
  • Початок аналізу – аналіз першопричин і аналіз зацікавлених осіб. Чому так важливо починати з визначення причин і зацікавлених осіб і як це ефективно реалізувати?
  • Customer Journey map.
  •  AS IS / TO BE аналіз.
  • Техніки аналізу зацікавлених осіб (stakeholders analisys).
  • Виявлення вимог (elicitation) – щоденна аналітична праця. Як робити цю роботу якісно й результативно?
  • Етапи проведення процесу виявлення вимог.
  • Техніки виявлення вимог: інтерв’ю (interview), мозковий штурм (brainstorming), спостереження (observation), семінари за вимогами (requirements workshops), тощо.
  • Продаж клієнту й навички презентації.
3. Створення аналітичних артефактів – документування вимог (documentation)
  • Документація різного рівня і формату.
  • Високорівневі вимоги: бачення продукту (Vision), документація бізнес вимог (BRD), технічне завдання згідно шаблонів “best practice”.
  • Специфікація вимог: історії користувачів (user story), варіанти використання (use cases), функціональні й нефункціональні специфікації (functional, non-functional specification), специфікації вимог до програмного забезпечення (SRS) згідно різних шаблонів.
  • Моделювання вимог за допомогою UML.
  • Прототипування інтерфейсу (UI prototyping).
4. Взаємодія з командою розробки (сommunication with team) і підтримка розробки програмного забезпечення (supporting the development team)
  • Розбивка завдань на складники (task breakdown, work breakdown).
  • Оцінка трудовитрат, необхідних на аналітичну роботу та участь в оцінці трудовитрат на розробку (estimation).
  • Супровід щоденної роботи команди, робота в процесі розробки з клієнтом і командою.
  • Управління змінами у вимогах (сhange management).
5. Постійний процес вдосконалення процесу бізнес аналізу та роботи бізнес аналітика (continuous improvement)

 







    Дізнайтеся, що нового!
    Ніякого спаму, ніколи!