Практичний корпоративний тренінг Business Analysis, тривалість і наповнення якого формується залежно від потреб компанії. Курс допоможе поліпшити або відбудувати з нуля процес бізнес-аналізу в компанії. Допоможе розробити ефективний продукт або вести аутсорсингові проекти з використанням кращих світових практик.
Тренінг будується на базі великої кількості практичних завдань та реальних кейсів компанії, тому відразу після його проходження співробітники компанії на 100 % готові впроваджувати отримані знання в щоденну роботу.
В ході тренінгу ми розберемося з тим, як загалом створюються вимоги до продукту/проекту, яка роль аналітика в цьому процесі, які артефакти та підходи повинні використовуватися аналітиком в роботі, як взаємодіяти зі стейкхолдерами і командами розробки.
Курс на 30% складається з теорії і на 70% з практичних занять. Основний акцент зроблений на ключові інструменти в роботі аналітика, велику кількість практичних кейсів і розбір реальних проектів слухачів.
В процесі навчання ми поділимося великою кількістю зразків внутрішніх документів та шаблонів для успішного ведення проекту. А знання подаватимусься в легкому для запам’ятовування та максимально прикладному вигляді, тому в своїй роботі ви зможете одразу почати їх застосовувати.
Приклад програми курсу
(може бути адаптовано під замовника)
1. Вступ. Загальна інформація про процес розробки програмного забезпечення, місце аналітика і вимог у цьому процесі
- Життєвий цикл розробки програмного забезпечення (SDLC) (SDLC).
- Розподіл ролей у проекті з розробки програмного забезпечення.
- Визначення термінів “бізнес аналіз” і “бізнес аналітик”.
- Вимоги до програмного забезпечення, рівні вимог.
2. Основне завдання аналітика – спілкування і взаємодія з замовником (сommunication with client)
- Знайомство, налагодження продуктивних відносин, підтримання контакту.
- Початок аналізу – аналіз першопричин і аналіз зацікавлених осіб. Чому так важливо починати з визначення причин і зацікавлених осіб і як це ефективно реалізувати?
- Customer Journey map.
- AS IS / TO BE аналіз.
- Техніки аналізу зацікавлених осіб (stakeholders analisys).
- Виявлення вимог (elicitation) – щоденна аналітична праця. Як робити цю роботу якісно й результативно?
- Етапи проведення процесу виявлення вимог.
- Техніки виявлення вимог: інтерв’ю (interview), мозковий штурм (brainstorming), спостереження (observation), семінари за вимогами (requirements workshops), тощо.
- Продаж клієнту й навички презентації.
3. Створення аналітичних артефактів – документування вимог (documentation)
- Документація різного рівня і формату.
- Високорівневі вимоги: бачення продукту (Vision), документація бізнес вимог (BRD), технічне завдання згідно шаблонів “best practice”.
- Специфікація вимог: історії користувачів (user story), варіанти використання (use cases), функціональні й нефункціональні специфікації (functional, non-functional specification), специфікації вимог до програмного забезпечення (SRS) згідно різних шаблонів.
- Моделювання вимог за допомогою UML.
- Прототипування інтерфейсу (UI prototyping).
4. Взаємодія з командою розробки (сommunication with team) і підтримка розробки програмного забезпечення (supporting the development team)
- Розбивка завдань на складники (task breakdown, work breakdown).
- Оцінка трудовитрат, необхідних на аналітичну роботу та участь в оцінці трудовитрат на розробку (estimation).
- Супровід щоденної роботи команди, робота в процесі розробки з клієнтом і командою.
- Управління змінами у вимогах (сhange management).
5. Постійний процес вдосконалення процесу бізнес аналізу та роботи бізнес аналітика (continuous improvement)