• Workshop “Validating product hypotheses in mature products”

    Workshop “Validating product hypotheses in mature products”

Попередня реєстрація з відкритими датами, ми повідомимо вас, якщо будуть визначені дати проведення
Workshop “Validating product hypotheses in mature products”

Однією з найскладніших задач Product Owner/Product Manager є валідація продуктових гіпотез. Колись, можливо, було достатньо просто описати функціонал. Сьогодні ми маємо спершу зрозуміти потреби кінцевого користувача і тільки потім проектувати функціонал, який цю потребу задовольнить. Як же перевірити, чи справді ми зрозуміли потреби ринку правильно?

На воркшопі ми з вами будемо практикуватись у формуванні продуктових гіпотез. Зверніть увагу, що ми будемо вчитись на прикладі продуктів, які вже знайшли свій продакт-маркет фіт і мають долю на ринку, будь то В2С чи В2В enterprise.

Мова воркшопу – українська з використанням англійської термінології
Частину прибутку від курсу – донатимо на підтримку ЗСУ

Для кого буде корисний воркшоп:

  • Product Owners;
  • Product Manager
  • Business analytics (від рівня middle).

Програма воркшопу

Модуль 1. Правильно працюємо із стейкхолдерами в продуктах

  • як визначити, чия думка важлива?

  • як управляти очікуваннями в компанії, де обов’язки розподілені між різними ролями;

  • як взагалі визначити хто стейкхолдер, а хто – ні;

  • як найкраще працювати із стейкхолдерами?

Модуль 2. Використовуємо класичні церемонії скраму для валідації гіпотез

  • як проводити демо;

  • чим відрізняється гіпотеза від фічі;

  • різні рівні валідації гіпотез.

Модуль 3. Перевіряємо гіпотези за допомогою даних

  • як і де шукати потрібні дані;

  • як валідувати гіпотези за допомогою даних;

  • як працювати в умовах обмеженого доступу до даних.

Модуль 4. Валідуємо гіпотези за допомогою user interview

  • головні правила проведення інтерв’ю користувачів;

  • як підготуватись до проведення інтерв’ю;

  • як зрозуміти, чи у ваших користувачів є реальна потреба, за рішення якої вони готові заплатити.

Тренер

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Free event

Для того, щоб долучитися до безкоштовної події, вам необхідно натиснути кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного вами заходу і заповнити форму реєстрації. Після цього треба перевірити зазначену при реєстрації пошту: має прийти лист з деталями заходу.

!Іноді листи потрапляють в папки спаму / промо-акцій 

Paid trainings

Щоб подати заявку на участь у навчанні, вам необхідно зареєструватися. Для цього натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу. Зверніть увагу, що заявка на участь не гарантує наявності місця в групі на заході пізніше або в день його проведення. Щоб гарантовано потрапити на подію, необхідно внести 100% -ву передплату.

Як оплатити участь?

Оплатити будь-яку подію можна на сайті. Після заповнення реєстраційної форми відкривається сторінка оплати. Всі онлайн-платежі проводяться через систему Portmone.com, що надає надійний і безпечний механізм оплати. Вона базується на сучасних технологічних рішеннях, які сертифіковані міжнародними платіжними системами (Verified by Visa і Mastercard SecureCode) і відповідають усім вимогам безпеки, що пред’являються до такого роду систем сьогодні. Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Рахунок, який був сформований на сторінці, дійсний 72 години.

Я не встиг оплатити, що мені робити?

Якщо ви не встигли оплатити рахунок протягом 72 годин або закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ви можете повторно заповнити реєстраційну форму для формування нового рахунку – такий спосіб буде найшвидшим і без прямої участі адмін команди E5.

А також ви завжди можете написати на нашу пошту, відповівши на наш лист про реєстрацію, і ми сформуємо і відправимо вам посилання на оплату.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Звичайно, ми без проблем виставляємо рахунок на оплату, також, в разі потреби, підписуємо договір із замовником.

Для оплати навчання від юридичної особи зв’яжіться, будь ласка, з менеджерами Е5 по email або по телефону. А для скорочення часу підготовки документів просимо надсилати таку інформацію в листі: реквізити замовника, назва тренінгу, кількість учасників і їх контактну інформацію.

Що відбувається після оплати?

Після проведення  оплати, нам приходить про це повідомлення і ми надсилаємо вам лист з підтвердженням про  зарахування в групу учасників події.

За 3-4 дні перед подією ми відправляємо вам лист-нагадування з деталями (де, коли, який розклад).

!Зверніть увагу, що іноді листи потрапляють в папки Спам / Реклама / Промо-акції!

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Після кожного заняття ми відправляємо учасникам follow-up лист з матеріалами до цього заняття. Це можуть бути:

  • презентації;
  • відеозаписи (для онлайн формату);
  • додаткові документи / матеріали від тренера;
  • список додаткової літератури.

Звертаємо вашу увагу, що курс Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 5.1 Online проходять лише у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Онлайн заняття в записі ми не надаємо, оскільки курси є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Всі тренінги, що вказані в розділі “Відкриті тренінги”, ви можете замовити для своєї команди або компанії. Для того, щоб дізнатися подробиці,  заповніть контактну форму на сайті або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )