Однією з найскладніших задач Product Owner/Product Manager є валідація продуктових гіпотез. Колись, можливо, було достатньо просто описати функціонал. Сьогодні ми маємо спершу зрозуміти потреби кінцевого користувача і тільки потім проектувати функціонал, який цю потребу задовольнить. Як же перевірити, чи справді ми зрозуміли потреби ринку правильно?
На воркшопі ми з вами будемо практикуватись у формуванні продуктових гіпотез. Зверніть увагу, що ми будемо вчитись на прикладі продуктів, які вже знайшли свій продакт-маркет фіт і мають долю на ринку, будь то В2С чи В2В enterprise.
Мова воркшопу – українська з використанням англійської термінології
Частину прибутку від курсу – донатимо на підтримку ЗСУ
Для кого буде корисний воркшоп:
- Product Owners;
- Product Manager
- Business analytics (від рівня middle).