• Workshop “Validating product hypotheses in mature products”

    Workshop “Validating product hypotheses in mature products”

Попередня реєстрація з відкритими датами, ми повідомимо вас, якщо будуть визначені дати проведення
Workshop “Validating product hypotheses in mature products”

Однією з найскладніших задач Product Owner/Product Manager є валідація продуктових гіпотез. Колись, можливо, було достатньо просто описати функціонал. Сьогодні ми маємо спершу зрозуміти потреби кінцевого користувача і тільки потім проектувати функціонал, який цю потребу задовольнить. Як же перевірити, чи справді ми зрозуміли потреби ринку правильно?

На воркшопі ми з вами будемо практикуватись у формуванні продуктових гіпотез. Зверніть увагу, що ми будемо вчитись на прикладі продуктів, які вже знайшли свій продакт-маркет фіт і мають долю на ринку, будь то В2С чи В2В enterprise.

Мова воркшопу – українська з використанням англійської термінології
Частину прибутку від курсу – донатимо на підтримку ЗСУ

Для кого буде корисний воркшоп:

  • Product Owners;
  • Product Manager
  • Business analytics (від рівня middle).

Програма воркшопу

Модуль 1. Правильно працюємо із стейкхолдерами в продуктах

  • як визначити, чия думка важлива?

  • як управляти очікуваннями в компанії, де обов’язки розподілені між різними ролями;

  • як взагалі визначити хто стейкхолдер, а хто – ні;

  • як найкраще працювати із стейкхолдерами?

Модуль 2. Використовуємо класичні церемонії скраму для валідації гіпотез

  • як проводити демо;

  • чим відрізняється гіпотеза від фічі;

  • різні рівні валідації гіпотез.

Модуль 3. Перевіряємо гіпотези за допомогою даних

  • як і де шукати потрібні дані;

  • як валідувати гіпотези за допомогою даних;

  • як працювати в умовах обмеженого доступу до даних.

Модуль 4. Валідуємо гіпотези за допомогою user interview

  • головні правила проведення інтерв’ю користувачів;

  • як підготуватись до проведення інтерв’ю;

  • як зрозуміти, чи у ваших користувачів є реальна потреба, за рішення якої вони готові заплатити.

Тренер

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Безкоштовні події

Щоб приєднатися до безкоштовної події:

•  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Перевірте свою електронну пошту — на вказану адресу має надійти лист із деталями події.

Порада: Перевіряйте також папки “Спам” та “Промоакції”, якщо лист не з’явився у папці “Вхідні”.


Оплачуване навчання

Щоб доєднатися до курсу:

  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Натисніть кнопки «Оплатити» у формі реєстрації, щоб перейти  на сторінку оплати участі у події.

Зверніть увагу: Подача заявки не гарантує місця у групі. Для підтвердження участі необхідно внести 100% передплату.

Як оплатити участь?

Оплата подій здійснюється через платіжну систему WayForPay. Після заповнення реєстраційної форми ви будете автоматично перенаправлені на захищену сторінку системи для оплати.

WayForPay забезпечує безпечність транзакцій завдяки сучасним технологіям шифрування даних та сертифікованим міжнародним платіжним системам (Verified by Visa і Mastercard SecureCode).

Зверніть увагу: Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Я не встиг(ла) оплатити, що робити?

Якщо рахунок не був оплачений протягом 72 годин або ви випадково закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ось як діяти:

1. Найшвидший варіант:

•  Повторно заповніть реєстраційну форму на сторінці події, щоб автоматично сформувати новий рахунок для оплати.
•  Це дозволить вам швидко продовжити процес без залучення нашої адмін команди.

2. Альтернативний спосіб:

•  Напишіть нам, відповівши на лист, який ви отримали після реєстрації.
•  Ми допоможемо та надішлемо вам нове посилання для оплати.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Так, ми можемо виставити рахунок для оплати від юридичної особи, а також, за потреби, підписати договір із замовником.

Щоб отримати рахунок, будь ласка, зв’яжіться з нашими менеджерами за email або телефоном. Для прискорення процесу підготовки документів у листі вкажіть:

•  реквізити вашої компанії,
•  назву тренінгу,
•  кількість учасників,
•  їхню контактну інформацію.

Наші менеджери оперативно підготують всі необхідні документи для вас.

Що відбувається після оплати?

1. Підтвердження участі:

•  Після успішної оплати ми отримуємо сповіщення від платіжної системи.
•  Вам на електронну пошту надходить лист із підтвердженням зарахування до групи учасників події.

2. Нагадування перед подією:

За 6–7 дні до події ви отримаєте лист-нагадування з усіма деталями:

•  місце проведення (або посилання для онлайн-формату),
•  дата і час,
•  розклад заходу,
•  та іншу організаційну інформацію.

Зверніть увагу: Іноді листи можуть потрапляти до папок “Спам”, “Реклама” чи “Промоакції”. Перевіряйте ці розділи пошти у разі відсутності листа у папці “Вхідні”.

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Так, після кожного заняття матеріали курсу стають доступними в нашій навчальній системі. Це можуть бути:

•  презентації,
•  відеозаписи (для онлайн-формату, якщо це дозволено),
•  додаткові документи або матеріали від тренера,
•  список рекомендованої літератури.

Як отримати доступ:

•  Після реєстрації ви отримаєте лист із організаційними деталями, де буде посилання на чат курсу.
•  У цьому чаті ми публікуємо сповіщення про нові матеріали в LMS після кожного заняття.
•  Доступ до навчальної системи надається перед першим заняттям курсу.

Зверніть увагу:
Курси Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 6.0 Online проводяться виключно у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Відеозаписи цих курсів не надаються, оскільки вони є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Так, усі тренінги з розділу “Відкриті тренінги” доступні для проведення в корпоративному форматі для вашої команди або компанії.

Як замовити корпоративний тренінг:

• Заповніть контактну форму на нашому сайті.
• Або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб уточнити всі деталі й адаптувати, за потреби програму тренінгу під ваші потреби.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )