• Business Analysis Intensive Online

    Business Analysis Intensive Online

зареєструватись зареєструватись
Business Analysis Intensive Online

Business Analysis Intensive Online – це базовий шеститижневий курс, протягом якого ви максимально заглибитесь у професію бізнес-аналітика. Протягом 18 онлайн-занять ми розберемо велику кількість аспектів професії бізнес-аналітика та процесу створення вимог до програмного забезпечення.

На курсі слухачів очікують перевірені й реально працюючі техніки бізнес-аналізу, необхідна теорія, яку можна використовувати вже завтра. Ми пройдемо всі етапи роботи аналітика, від визначення зацікавлених осіб до підтримки розробки та самостійної підготовки всіх найважливіших аналітичних документів.

Цей курс є акредитованим IIBA (Міжнародний інститут бізнес аналізу) та після його проходження дозволяє отримати Professional development hours для допуску до сертифікаційного іспиту за програмою IIBA (35 PD hours):

 

E5 акредитований IIBA і є Endorsed Education Provider.

Рекомендуємо курс Business Analysis Intensive Online для:

  • тих, хто ще не працює в ІТ, але дуже хоче потрапити та розуміє, що аналітичний склад розуму дозволить швидко увійти до професії;
  • тих, хто вже працює в ІТ: тестувальникам, програмістам, інженерам підтримки й менеджерам, які розуміють, що бізнес-аналіз — це саме те, чим вони хочуть займатися;
  • тих, кому важливі навички бізнес-аналізу, а також тих, хто хоче чітко зрозуміти, як працює бізнес-аналіз;
  • аналітиків, які бажають отримати бачення й практику бізнес-аналізу в міжнародних компаніях та навчитися застосовувати світові практики.

Цей тренінг також може бути проведений в корпоративному форматі. Для отримання подробиць заповніть форму зворотного зв’язку на сайті або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Мова проведення курсу – українська
Частину прибутку від курсу – донатимо на підтримку ЗСУ

Заняття 1 

  • Старт курсу: знайомство, розподіл по командах та групових проектів, організаційні питання
  • Знайомство з роллю Бізнес Аналітика: що таке бізнес аналіз та хто такий Бізнес Аналітик, хто ще може виконувати роль Бізнес Аналітика?
  • Різниця між ролями Business Analyst, Product Manager та Product Owner

Заняття 2 – Business Analysis Techniques

  • International Institute of Business Analysis та IIBA. Області знань в Бізнес Аналізі за BABOK
  • Техніки Бізнес Аналізу
  • Аналіз першопричин (Root Cause Analysis) – теорія та практика
  • Бачення продукту (Product Vision Board extended ~ Business Model Canvas) – теорія та практика

Заняття 3 – SDLC

  • Що таке життєвий цикл розробки програмного забезпечення? (SDLC)
  • Місце Бізнес аналітика на кожному з етапів SDLC
  • Waterfall та Rational Unified Process (RUP)
  • Agile філософія та Scrum

Заняття 4 – Stakeholders management

  • Зацікавлені особи (сторони) проекту / продукту – хто це та хто ними може бути
  • Ідентифікація зацікавлених осіб – теорія та практика
  • Аналіз зацікавлених сторін
  • Планування комунікації зі стейкхолдерами

Заняття 5 – Stakeholders management

  • Класифікація зацікавлених осіб
  • Power-interest grid – теорія та практика
  • Матриця відповідальності стейкхолдерів – теорія та практика
  • Communication plan

Заняття 6 – Requirements management

  • Визначення вимог
  • Класифікація вимог – теорія та практика
    • Бізнес вимоги
    • Вимоги зацікавлених осіб
    • Вимоги до рішення: функціональні, нефункціональні
    • Вимоги до переходу

Заняття 7 – Requirements documentation

  • Документування вимог – класифікація вимог, шаблони документації
  • Високорівневі вимоги (BRD, Vision & Scope) & Детальні вимоги (SRS)
  • 7 вимірів продукту
  • Що таке варіанти використання (Use Case)? Основна теорія, приклади, актори.

Заняття 8 – Use Cases

  • Специфікація варіантів використання (Use Cases)
  • Основний та альтернативні сценарії в Use Cases
  • Перед- і Пост- умови в Use Cases
  • Групова практика написання Use Cases

Заняття 9 – Моделювання та BPMN

  • Діаграми: різні типи для різних цілей
  • BPMN – абстракції моделювання, огляд основних елементів
  • Приклади діаграм та практичне відпрацювання створення діаграми бізнес процесу для групового проекту

Заняття 10 – Backlog. User Story Mapping

  • Беклог та управління ним
  • Definition of Ready (DoR)
  • Definition of Done (DoD)
  • Створення беклогу – User Story Mapping – теорія та практика

Заняття 11 – Prioritization and Change management

  • Управління життєвим циклом вимог
  • Prioritization – основа для пріоритезації, підходи та техніки визначення пріоритетів.
  • Практичне відпрацювання техніки MoSCoW
  • Управління змінами вимог

Заняття 12 – User Story

  • Use Stories / Історії користувачів – теорія, приклади та практика
  • Acceptance criteria / Критерії приймання – теорія, приклади та практика
  • Формат GIVEN-WHEN-THEN (Gherkin syntax) для критерій приймання

Заняття 13 – UML та моделювання даних

  • Моделювання даних та станів – теорія та практика.
  • Основи UML
  • Діаграма активності (Activity Diagram) – теорія, базові елементи, практика
  • Діаграма прецедентів (Use Case Diagram)

Заняття 14 – Prototyping

  • Прототипування – мета створення, класифікація прототипів
  • Роль бізнес аналітика у роботі з прототипами
  • Створення User Interface Wireframe для групового проекту

Заняття 15 – Risk management

  • Управління ризиками – загальна термінологія, етапи керування ризиками, стратегії роботи з ризиками
  • Визначення ризиків
  • Оцінка ризиків
  • Risk Log – теорія та практика

Заняття 16 – Технічні знання

  • Характеристики основних типів додатків: web application, desktop, embedded, mobile, game, enterprise;
  • Інтерфейси взаємодії:
  • XML формат даних. Особливості та структура;
  • JSON формат даних. Особливості та структура;
  • Порівняння та особливості застосування REST, SOAP.
  • Види тестування за часом проведення: regression testing, acceptance testing.

Спікер: Борис Лепешенков

Заняття 17 – Кар’єрний розвиток бізнес аналітика

  • Співбесіди і питання
  • IIBA Competency Model
  • Рівні Бізнес – Аналітика
  • Постійний розвиток і вдосконалення Бізнес – Аналітика
  • А що після ролі БА?
  • Сертифікації: необхідність чи можлива перевага?

Заняття 18

  • Презентація результатів роботи над груповим проектом командами
  • Зворотний зв’язок від тренерів
  • Закриття курсу та ретроспектива

Тренери

Відгуки учасників

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Free event

Для того, щоб долучитися до безкоштовної події, вам необхідно натиснути кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного вами заходу і заповнити форму реєстрації. Після цього треба перевірити зазначену при реєстрації пошту: має прийти лист з деталями заходу.

!Іноді листи потрапляють в папки спаму / промо-акцій 

Paid trainings

Щоб подати заявку на участь у навчанні, вам необхідно зареєструватися. Для цього натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу. Зверніть увагу, що заявка на участь не гарантує наявності місця в групі на заході пізніше або в день його проведення. Щоб гарантовано потрапити на подію, необхідно внести 100% -ву передплату.

Як оплатити участь?

Оплатити будь-яку подію можна на сайті. Після заповнення реєстраційної форми відкривається сторінка оплати. Всі онлайн-платежі проводяться через систему Portmone.com, що надає надійний і безпечний механізм оплати. Вона базується на сучасних технологічних рішеннях, які сертифіковані міжнародними платіжними системами (Verified by Visa і Mastercard SecureCode) і відповідають усім вимогам безпеки, що пред’являються до такого роду систем сьогодні. Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Рахунок, який був сформований на сторінці, дійсний 72 години.

Я не встиг оплатити, що мені робити?

Якщо ви не встигли оплатити рахунок протягом 72 годин або закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ви можете повторно заповнити реєстраційну форму для формування нового рахунку – такий спосіб буде найшвидшим і без прямої участі адмін команди E5.

А також ви завжди можете написати на нашу пошту, відповівши на наш лист про реєстрацію, і ми сформуємо і відправимо вам посилання на оплату.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Звичайно, ми без проблем виставляємо рахунок на оплату, також, в разі потреби, підписуємо договір із замовником.

Для оплати навчання від юридичної особи зв’яжіться, будь ласка, з менеджерами Е5 по email або по телефону. А для скорочення часу підготовки документів просимо надсилати таку інформацію в листі: реквізити замовника, назва тренінгу, кількість учасників і їх контактну інформацію.

Що відбувається після оплати?

Після проведення  оплати, нам приходить про це повідомлення і ми надсилаємо вам лист з підтвердженням про  зарахування в групу учасників події.

За 3-4 дні перед подією ми відправляємо вам лист-нагадування з деталями (де, коли, який розклад).

!Зверніть увагу, що іноді листи потрапляють в папки Спам / Реклама / Промо-акції!

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Після кожного заняття ми відправляємо учасникам follow-up лист з матеріалами до цього заняття. Це можуть бути:

  • презентації;
  • відеозаписи (для онлайн формату);
  • додаткові документи / матеріали від тренера;
  • список додаткової літератури.

Звертаємо вашу увагу, що курс Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 5.1 Online проходять лише у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Онлайн заняття в записі ми не надаємо, оскільки курси є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Всі тренінги, що вказані в розділі “Відкриті тренінги”, ви можете замовити для своєї команди або компанії. Для того, щоб дізнатися подробиці,  заповніть контактну форму на сайті або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )