Дуже часто Sprint Review в командах стає просто механістичною рутиною. Нарада де-юре проводиться, але де-факто, користь від неї мінімальна. Для Product Owner/Product Manager є критично важливим не перетворювати елементи аджайла на Карго-культ, а отримувати від них максимальну користь. Правильно проведене Sprint Review дає нам можливість підтвердити або скорегувати розвиток продукту і принести справжню цінність кінцевому користувачеві.
На воркшопі ми з вами будемо практикуватись у проведенні правильних Sprint Review. Ми тренуватимемось концентрувати увагу команди і стейкхолдерів не на кольорі кнопки, а на бізнес цінності. Ми складемо план ідеального Sprint Review. І врешті-решт побачимо, як отримані результати впливають на плани на наступний спринт і подальше майбутнє продукту.
Мова воркшопу – українська з використанням англійської термінології
Частину прибутку від курсу – донатимо на підтримку ЗСУ