• Управління процесами: BPM in Action

    Управління процесами: BPM in Action

зареєструватись зареєструватись
Управління процесами: BPM in Action

Наш курс “BPM in Action” створений для фахівців, які прагнуть оптимізувати робочі процеси, опанувати нові навички та розширити свої компетенції, або ж підвищити ефективність своїх компаній.

Управління бізнес-процесами (BPM) — це управлінська дисципліна, яка націлена на визначення, проектування, впровадження, документування, вимірювання, контроль та моніторинг як автоматизованих, так і ручних процесів з метою досягнення необхідних результатів та цілей організації. Бізнес-процес — це набір послідовних активностей, що створюють цінність для клієнта (як зовнішнього, так і внутрішнього). BPM аналізує бізнес-процес, моделює, як він працює в кількох сценаріях, впроваджує модифікації, відстежує новий підхід і постійно вдосконалює свою здатність досягати бажаних бізнес-цілей і результатів.

  • За даними результату дослідження BPTrends State of Business Process Management 2020 72% опитаних погоджуються з твердженням, що техніки та методи BPM допомогли підвищити ефективність, адаптивність компанії та рівень задоволення клієнтів організації. Окрім цього, за результатами Forrester’s 2023 Global Digital Process Automation Survey для 56% опитаних компаній вкладення у вдосконалення процесів є стратегічною інвестицією.
  • PRIME BPM за результатами опитування зазначають, що 50%організацій відчувають нестачу підходів до вдосконалення бізнес-процесів, і 40% респондентів визначають основною перешкодою для опису та візуалізації процесів – відсутність правил і стандартів.

Цей курс розроблений для бізнес-аналітиків, менеджерів і керівників, щоб дати вам інструменти й знання для створення, аналізу та оптимізації процесів у реальних умовах.

Особливості курсу:

  • Комбінація теорії та практики
    Ми не тільки пройдемо теоретичні основи управління бізнес-процесами, але й відразу будемо практикувати кожен теоретичний блок. На заняттях учасники працюватимуть над підготовленим кейсом, а домашні завдання стосуватимуться вашої поточної діяльності у компанії. Практичні завдання дадуть вам змогу закріпити знання та адаптувати їх до реальних викликів вашого бізнесу.
  • Міжнародні стандарти та методології
    Програма курсу розроблена на основі міжнародних стандартів і кращих практик, таких як Lean, Six Sigma, BPM CBOK® від ABPMP. Це гарантує, що ви отримаєте актуальні знання, які відповідають вимогам ринку як в Україні, так і за кордоном.
  • Формат навчання
    Курс складається з 14 занять поділених на 7 модулів. Ми розпочнемо з основ BPM, а далі будемо поглиблюватися в процесне моделювання, аналіз та покращення. Завершимо курс модулями з управління змінами, процесною документацією та оглядом інструментів BPM. Всі заняття відбуваються наживо в онлайн форматі у Zoom. Окрім практичних завдань, кожен модуль ми будемо закріплювати проходження квізів за темою модуля.
  • Тренер курсу – сертифікований практик
    Наш тренер – сертифікований спеціаліст CBPA® від ABPMP International та Lean Green Belt, а також Віце-президент з питань освіти та сертифікації АВРМР Україна. Має понад 14 років досвіду в IT, з яких значна частина присвячена бізнес-аналізу та управлінню процесами. Він обіймав посади процесного аналітика, бізнес-аналітика, керівника процесного офісу та відділу процесного аналізу. Працював в IT-компаніях різних напрямків – аутсорсинг і аутстаффінг. Наразі обіймає посаду Head of Product Engineering в Intellias
  • Подальша сертифікація
    Після проходження курсу учасники отримають необхідні теоретичні та практичні знання, щоб, за бажанням, здобути  сертифікацію процесного аналітика від АВРМР Ukraine.

! Передумова участі у курсі – наявність базового розуміння виявлення та збору вимог.

Цей курс ідеально вам підійде, якщо ви:

  • Відчуваєте складнощі в управлінні бізнес-процесами на своїй поточній посаді та хочете навчитися ефективно їх моделювати та аналізувати.
  • Новачок у сфері бізнес-аналітики і прагнете отримати систематизовані знання та практику з моделювання й оптимізації процесів.
  • Зіткнулися з необхідністю налаштувати або покращити процеси у вашій компанії, але не знаєте, з чого почати, або як впровадити зміни, які дійсно будуть ефективним.
  • Прагнете підвищити свою кваліфікацію та підготуватися до сертифікації у сфері BPM, щоб отримати нові кар’єрні можливості.
  • Шукаєте практичні інструменти для аналізу та моніторингу бізнес-процесів і хочете зрозуміти, як інтегрувати їх у свою роботу.
  • Стикаєтеся з труднощами в оцінці ефективності процесів і шукаєте надійні метрики для вимірювання успішності впроваджених змін.

У результаті курсу «Управління процесами: BPM in Action» ви:

  • зможете визначати основні процеси підприємства, готувати для керівництва аргументацію щодо впровадження ВРМ;
  • визначатимете ключові ролі та їхні відповідальності, визначати роль власника процесу;
  • вмітимете визначати дорожню карту впровадження будь-якого проекту із покращення бізнес-процесів;
  • опануєте практичні навички з опису (SIPOC) та моделювання процесів за допомогою BPMN та інструментів;
  • навчитеся описувати та презентувати необхідні артефакти процесу AS-IS та TO-BE;
  • зможете оцінювати ефективність процесів, використовуючи метрики та показники для аналізу продуктивності та виявлення точок для покращення;
  • навчитеся аналізувати та оптимізувати бізнес-процеси з використанням методів Lean та Six Sigma;
  • будете знати, як застосовувати методології безперервного вдосконалення та трансформації бізнес-процесів;
  • розумітимете як працювати з опором до змін з боку команд та співробітників компанії;
  • зможете впроваджувати BPM у своїй компанії та управляти процесами на основі міжнародних стандартів та практик.

Мова викладання курсу – українська з використанням англійської в матеріалах та термінології.
Частину прибутку від курсу – донатимо на потреби ЗСУ

Програма курсу

Вступ до управління бізнес-процесами (BPM)

Заняття 1: BPM Fundamentals

  • Вступне слово та знайомство
  • Дисципліна Business Process Management (BPM) – визначення, основні елементи, мета
  • Категорії процесів та їхня ієрархія
  • Процесна та фунціональна система управління: в чому полягає різниця
  • Переваги BPM для організацій.
  • Практичне завдання за темою заняття (робота над навчальним проектом)

Заняття 2: Ключові поняття та ролі в BPM

  • Життєвий цикл управління бізнес-процесами. Що таке Kaizen?
  • Методології BPM: Lean, Six Sigma, TQM, TOC
  • Ролі та зони відповідальності в управлінні бізнес-процесами
  • Практичне завдання для навчального проекту (визначення ролей, обов’язків та побудова роадмапи для реалізації BPM ініціативи)
  • BPA Competence Matrix. Розбір матриці компетенцій від ABPMP Україна – основні навички, якими повинен володіти аналітик бізнес-процесів.

Тренер курсу

Для кого буде корисний курс «BPM in Action»?”

  • Бізнес-аналітикам та процесним аналітикам
  • Менеджерам проєктів та спеціалістам проєктних офісів.
  • Власникам та керівникам бізнесів (керівники функцій, підрозділів, операційні менеджери, операційні директори)

Маєте запитання щодо курсу? Будемо раді відповісти на них у телефонній розмові (+38 096 798 77 88), листом (info@e-5.com.ua) або у Telegram

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Безкоштовні події

Щоб приєднатися до безкоштовної події:

•  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Перевірте свою електронну пошту — на вказану адресу має надійти лист із деталями події.

Порада: Перевіряйте також папки “Спам” та “Промоакції”, якщо лист не з’явився у папці “Вхідні”.


Оплачуване навчання

Щоб доєднатися до курсу:

  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Натисніть кнопки «Оплатити» у формі реєстрації, щоб перейти  на сторінку оплати участі у події.

Зверніть увагу: Подача заявки не гарантує місця у групі. Для підтвердження участі необхідно внести 100% передплату.

Як оплатити участь?

Оплата подій здійснюється через платіжну систему WayForPay. Після заповнення реєстраційної форми ви будете автоматично перенаправлені на захищену сторінку системи для оплати.

WayForPay забезпечує безпечність транзакцій завдяки сучасним технологіям шифрування даних та сертифікованим міжнародним платіжним системам (Verified by Visa і Mastercard SecureCode).

Зверніть увагу: Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Я не встиг(ла) оплатити, що робити?

Якщо рахунок не був оплачений протягом 72 годин або ви випадково закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ось як діяти:

1. Найшвидший варіант:

•  Повторно заповніть реєстраційну форму на сторінці події, щоб автоматично сформувати новий рахунок для оплати.
•  Це дозволить вам швидко продовжити процес без залучення нашої адмін команди.

2. Альтернативний спосіб:

•  Напишіть нам, відповівши на лист, який ви отримали після реєстрації.
•  Ми допоможемо та надішлемо вам нове посилання для оплати.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Так, ми можемо виставити рахунок для оплати від юридичної особи, а також, за потреби, підписати договір із замовником.

Щоб отримати рахунок, будь ласка, зв’яжіться з нашими менеджерами за email або телефоном. Для прискорення процесу підготовки документів у листі вкажіть:

•  реквізити вашої компанії,
•  назву тренінгу,
•  кількість учасників,
•  їхню контактну інформацію.

Наші менеджери оперативно підготують всі необхідні документи для вас.

Що відбувається після оплати?

1. Підтвердження участі:

•  Після успішної оплати ми отримуємо сповіщення від платіжної системи.
•  Вам на електронну пошту надходить лист із підтвердженням зарахування до групи учасників події.

2. Нагадування перед подією:

За 6–7 дні до події ви отримаєте лист-нагадування з усіма деталями:

•  місце проведення (або посилання для онлайн-формату),
•  дата і час,
•  розклад заходу,
•  та іншу організаційну інформацію.

Зверніть увагу: Іноді листи можуть потрапляти до папок “Спам”, “Реклама” чи “Промоакції”. Перевіряйте ці розділи пошти у разі відсутності листа у папці “Вхідні”.

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Так, після кожного заняття матеріали курсу стають доступними в нашій навчальній системі. Це можуть бути:

•  презентації,
•  відеозаписи (для онлайн-формату, якщо це дозволено),
•  додаткові документи або матеріали від тренера,
•  список рекомендованої літератури.

Як отримати доступ:

•  Після реєстрації ви отримаєте лист із організаційними деталями, де буде посилання на чат курсу.
•  У цьому чаті ми публікуємо сповіщення про нові матеріали в LMS після кожного заняття.
•  Доступ до навчальної системи надається перед першим заняттям курсу.

Зверніть увагу:
Курси Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 6.0 Online проводяться виключно у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Відеозаписи цих курсів не надаються, оскільки вони є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Так, усі тренінги з розділу “Відкриті тренінги” доступні для проведення в корпоративному форматі для вашої команди або компанії.

Як замовити корпоративний тренінг:

• Заповніть контактну форму на нашому сайті.
• Або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб уточнити всі деталі й адаптувати, за потреби програму тренінгу під ваші потреби.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )