• Project Risk Management Online

    Project Risk Management Online

Готуємося до нового запуску, ще трішки і відкриється реєстрація на курс
Project Risk Management Online

Project Risk Management – це важлива складова кожного проєкту, яка не залежить від його типу: Waterfall, Agile або Hybrid. Саме ризики допомагають менеджеру проекту уникати «гасіння пожеж», доводячи проєкт до успішного завершення з мінімальними втратами.

Ми перезапускаємо цей тренінг, оскільки тема як ніколи актуальна. Курс складається з 4-х онлайн-занять по 2 години. Протягом занять ви розберетеся як працює цей інструмент і в яких випадках його застосовувати. Ми в деталях обговоримо і потренуємо навички, потрібні для успішного управління ризиками проєкту. Кожне заняття складається з теорії та практики, тож закріпимо нові знання і на практиці. І обов’язково розберемо всі питання учасників групи.

Пропонуємо до перегляду наш безкоштовний вебінар з тренером курсу на тему: “Як залучити команду і замовника в управління проектним ризиками”. Більше практичних інструментів і технік ми розберемо на курсі.

Рекомендуємо тренінг Project Risk Management для:

  • Transformation Agents and Leaders
  • Project Managers
  • Program Managers
  • Portfolio Managers
  • Scrum Masters
  • Tech / Team Leads
  • Менеджерів усіх рівнів та усіх, хто займається управлінням успішних команд

Мова курсу – українська з використанням англомовної термінології

Тренінг допоможе:

  • розібратися у процесах управління ризиками на проекті;
  • виявити, описати та оцінити ризики проекту;
  • отримати набір сучасних інструментів для управління проектними ризиками;
  • мінімізувати непередбачені та стресові ситуації в проекті;
  • зробити ризик-менеджмент в проекті щоденним інструментом роботи з командою.

Учасники курсу отримають 6 PDU в рамках постійного навчання в Project Management Institute (PMI) для PMP, PgMP і PMI-ACP сертифікацій.

Модуль 1

  • Що таке Project Risk Management? Яку цінність проекту і команді приносить управління ризиками.
  • Ризик-культура проектів.
  • Основні терміни та визначення в управлінні проектними ризиками. Проектні артефакти і термінологія, необхідні в процесах управління ризиками.
  • Стейкхолдери і ризики.
  • Категорії проектних ризиків.

Модуль 2

  • Планування управління ризиками: Probability and impact matrix, Risk register, проектна документація.
  • Перенесення ризиків в контракти з клієнтами, постачальниками.
  • Ідентифікація ризиків: фактори, які слід врахувати. Інструменти виявлення ризиків: інтерв’ю, метод Делфі, VUCA, 5 Why, What-if.
  • Якісний і кількісний аналіз проектних ризиків: параметри опису ризиків, Risk probability and impact assessment, Simulation, Sensitivity analysis.

Модуль 3

  • Планування / імплементація відповідей на ризики: вибір стратегії, аналіз альтернатив, сost / benefit аналіз, Multicriteria decision analysis, Decision tree analysis, Діаграма Ішикава.
  • Моніторинг та візуалізація проектних ризиків: Risk Breakdown Structure, Reserve analysis, Risks Burndown chart, Scrum / Kanban board, Hierarchical charts.
  • Пріоритезація вимог з урахуванням ризиків.
  • Інструменти мінімізації проектних ризиків.
  • Обговорення ризиків на сінк-апах і ретроспективах.
  • Визначення розміру системи управління проектними ризиками: Tailoring Consideration

Тренер

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Безкоштовні події

Щоб приєднатися до безкоштовної події:

•  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Перевірте свою електронну пошту — на вказану адресу має надійти лист із деталями події.

Порада: Перевіряйте також папки “Спам” та “Промоакції”, якщо лист не з’явився у папці “Вхідні”.


Оплачуване навчання

Щоб доєднатися до курсу:

  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Натисніть кнопки «Оплатити» у формі реєстрації, щоб перейти  на сторінку оплати участі у події.

Зверніть увагу: Подача заявки не гарантує місця у групі. Для підтвердження участі необхідно внести 100% передплату.

Як оплатити участь?

Оплата подій здійснюється через платіжну систему WayForPay. Після заповнення реєстраційної форми ви будете автоматично перенаправлені на захищену сторінку системи для оплати.

WayForPay забезпечує безпечність транзакцій завдяки сучасним технологіям шифрування даних та сертифікованим міжнародним платіжним системам (Verified by Visa і Mastercard SecureCode).

Зверніть увагу: Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Я не встиг(ла) оплатити, що робити?

Якщо рахунок не був оплачений протягом 72 годин або ви випадково закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ось як діяти:

1. Найшвидший варіант:

•  Повторно заповніть реєстраційну форму на сторінці події, щоб автоматично сформувати новий рахунок для оплати.
•  Це дозволить вам швидко продовжити процес без залучення нашої адмін команди.

2. Альтернативний спосіб:

•  Напишіть нам, відповівши на лист, який ви отримали після реєстрації.
•  Ми допоможемо та надішлемо вам нове посилання для оплати.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Так, ми можемо виставити рахунок для оплати від юридичної особи, а також, за потреби, підписати договір із замовником.

Щоб отримати рахунок, будь ласка, зв’яжіться з нашими менеджерами за email або телефоном. Для прискорення процесу підготовки документів у листі вкажіть:

•  реквізити вашої компанії,
•  назву тренінгу,
•  кількість учасників,
•  їхню контактну інформацію.

Наші менеджери оперативно підготують всі необхідні документи для вас.

Що відбувається після оплати?

1. Підтвердження участі:

•  Після успішної оплати ми отримуємо сповіщення від платіжної системи.
•  Вам на електронну пошту надходить лист із підтвердженням зарахування до групи учасників події.

2. Нагадування перед подією:

За 6–7 дні до події ви отримаєте лист-нагадування з усіма деталями:

•  місце проведення (або посилання для онлайн-формату),
•  дата і час,
•  розклад заходу,
•  та іншу організаційну інформацію.

Зверніть увагу: Іноді листи можуть потрапляти до папок “Спам”, “Реклама” чи “Промоакції”. Перевіряйте ці розділи пошти у разі відсутності листа у папці “Вхідні”.

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Так, після кожного заняття матеріали курсу стають доступними в нашій навчальній системі. Це можуть бути:

•  презентації,
•  відеозаписи (для онлайн-формату, якщо це дозволено),
•  додаткові документи або матеріали від тренера,
•  список рекомендованої літератури.

Як отримати доступ:

•  Після реєстрації ви отримаєте лист із організаційними деталями, де буде посилання на чат курсу.
•  У цьому чаті ми публікуємо сповіщення про нові матеріали в LMS після кожного заняття.
•  Доступ до навчальної системи надається перед першим заняттям курсу.

Зверніть увагу:
Курси Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 6.0 Online проводяться виключно у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Відеозаписи цих курсів не надаються, оскільки вони є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Так, усі тренінги з розділу “Відкриті тренінги” доступні для проведення в корпоративному форматі для вашої команди або компанії.

Як замовити корпоративний тренінг:

• Заповніть контактну форму на нашому сайті.
• Або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб уточнити всі деталі й адаптувати, за потреби програму тренінгу під ваші потреби.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )