• Благодійна книжкова онлайн барахолка

    Благодійна книжкова онлайн барахолка

Ця подія відбулася, вже організовуємо наступну, слідкуйте за оновленнями
Благодійна книжкова онлайн барахолка

Наша компанія, як й мільйони українців, наразі підтримує ЗСУ. Ми допомагаємо команді “Демократичної Сокири. Львів” у реалізації проєкту “Книга для ЗСУ”. Це закупівля 100 комплектів військової літератури для наших Героїв.

Для фінансової підтримки цього проєкту ми організовуємо онлайн книжкову барахолку!

Деталі благодійного проєкту: https://bit.ly/3y5IqBg

Як все відбуватиметься?

  • Наші друзі надали дуже круті книжки на ІТшну тематику з власної бібліотеки (їхній перелік можна переглянути за посиланням нижче). Якщо ви хочете надати щось зі своєї бібліотеки для нашої барахолки – будь ласка, напишіть нам у Telegram
  • Ви можете їх придбати під час нашої онлайн зустрічі у форматі аукціону. Або заздалегідь до події (для цього також, будь ласка, напишіть нам). Кошти будемо перераховувати одразу у благодійну банку проєкту “Книга для ЗСУ”.
  • По завершенню події та після отримання від вас підтвердження про оплату – ми запитаємося ваші дані для відправки книги Новою Поштою Україною вашим коштом. Оплату доставки просимо вас взяти на себе, оскільки це волонтерський проєкт з дуже обмеженим бюджетом.
  • Всі зібрані кошти будуть направлені на закупівлю професійної військової літератури.
  • Ті ж з ваших книжок, які ми не продамо – будуть надані в одну з київських бібліотек.

Наявний список книжок: https://bit.ly/41AfvCK

Спікери: Альона Лубчак та Володимир Кондратенко

Спікери

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Безкоштовні події

Щоб приєднатися до безкоштовної події:

•  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Перевірте свою електронну пошту — на вказану адресу має надійти лист із деталями події.

Порада: Перевіряйте також папки “Спам” та “Промоакції”, якщо лист не з’явився у папці “Вхідні”.


Оплачуване навчання

Щоб доєднатися до курсу:

  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Натисніть кнопки «Оплатити» у формі реєстрації, щоб перейти  на сторінку оплати участі у події.

Зверніть увагу: Подача заявки не гарантує місця у групі. Для підтвердження участі необхідно внести 100% передплату.

Як оплатити участь?

Оплата подій здійснюється через платіжну систему WayForPay. Після заповнення реєстраційної форми ви будете автоматично перенаправлені на захищену сторінку системи для оплати.

WayForPay забезпечує безпечність транзакцій завдяки сучасним технологіям шифрування даних та сертифікованим міжнародним платіжним системам (Verified by Visa і Mastercard SecureCode).

Зверніть увагу: Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Я не встиг(ла) оплатити, що робити?

Якщо рахунок не був оплачений протягом 72 годин або ви випадково закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ось як діяти:

1. Найшвидший варіант:

•  Повторно заповніть реєстраційну форму на сторінці події, щоб автоматично сформувати новий рахунок для оплати.
•  Це дозволить вам швидко продовжити процес без залучення нашої адмін команди.

2. Альтернативний спосіб:

•  Напишіть нам, відповівши на лист, який ви отримали після реєстрації.
•  Ми допоможемо та надішлемо вам нове посилання для оплати.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Так, ми можемо виставити рахунок для оплати від юридичної особи, а також, за потреби, підписати договір із замовником.

Щоб отримати рахунок, будь ласка, зв’яжіться з нашими менеджерами за email або телефоном. Для прискорення процесу підготовки документів у листі вкажіть:

•  реквізити вашої компанії,
•  назву тренінгу,
•  кількість учасників,
•  їхню контактну інформацію.

Наші менеджери оперативно підготують всі необхідні документи для вас.

Що відбувається після оплати?

1. Підтвердження участі:

•  Після успішної оплати ми отримуємо сповіщення від платіжної системи.
•  Вам на електронну пошту надходить лист із підтвердженням зарахування до групи учасників події.

2. Нагадування перед подією:

За 6–7 дні до події ви отримаєте лист-нагадування з усіма деталями:

•  місце проведення (або посилання для онлайн-формату),
•  дата і час,
•  розклад заходу,
•  та іншу організаційну інформацію.

Зверніть увагу: Іноді листи можуть потрапляти до папок “Спам”, “Реклама” чи “Промоакції”. Перевіряйте ці розділи пошти у разі відсутності листа у папці “Вхідні”.

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Так, після кожного заняття матеріали курсу стають доступними в нашій навчальній системі. Це можуть бути:

•  презентації,
•  відеозаписи (для онлайн-формату, якщо це дозволено),
•  додаткові документи або матеріали від тренера,
•  список рекомендованої літератури.

Як отримати доступ:

•  Після реєстрації ви отримаєте лист із організаційними деталями, де буде посилання на чат курсу.
•  У цьому чаті ми публікуємо сповіщення про нові матеріали в LMS після кожного заняття.
•  Доступ до навчальної системи надається перед першим заняттям курсу.

Зверніть увагу:
Курси Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 6.0 Online проводяться виключно у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Відеозаписи цих курсів не надаються, оскільки вони є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Так, усі тренінги з розділу “Відкриті тренінги” доступні для проведення в корпоративному форматі для вашої команди або компанії.

Як замовити корпоративний тренінг:

• Заповніть контактну форму на нашому сайті.
• Або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб уточнити всі деталі й адаптувати, за потреби програму тренінгу під ваші потреби.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )