• UML: Unified Modeling Language

    UML: Unified Modeling Language

Проведення курсу, на жаль, скасовано
UML: Unified Modeling Language

Курс UML: Unified Modeling Language дозволить Вам попрактикуватися та здобути нові навички на практиці у побудові основних діаграм, що найчастіше використовуються у командах розробки ІТ-рішень.

Курс буде корисним як і тим, хто вже активно використовує діаграми на практиці, так і тим, хто тільки починає шлях у ролі аналітика та хоче здобути додаткові знання.

Курс UML: Unified Modeling Language розрахований на максимально активне спілкування та роботу протягом двох занять. Зустрічі пройдуть з перервою у тиждень та триватимуть 4 години кожне.

До старту занять ви отримаєте теоретичні матеріали згруповані по днях. Вони допоможуть вам підготуватися до зустрічей, глибше зрозуміти запропоновані приклади діаграм та зробити заняття більш продуктивними. Протягом зустрічей учасники працюватимуть в групах над підготованими кейсами. А домашнє завдання буде розраховане на індивідуальне виконання за бажанням. Друге заняття курсу розпочнеться з розбору типових помилок групи при виконанні домашнього завдання.

А протягом тижня після завершення курсу учасники курсу отримають зворотний зв’язок (у закритому чаті курсу) про типові помилки до другого домашнього завдання та рекомендації щодо більш оптимальної побудови діаграм. Власне перевірка домашніх робіт не буде включати персоніфікований зворотний зв’язок, а буде скерована на підсвічення найбільш частих помилок та патернів.

Рекомендуємо курс UML: Unified Modeling Language для:

  • Business Analysts;
  • Project Managers;
  • Software Architect;
  • Product Managers;
  • DevOps Engineer;
  • QA;
  • Technical and Team Leads.

Мова проведення курсу: українська
Частину прибутку з проведення курсу – донатимо на потреби ЗСУ 💙💛

Програма курсу

 

1. Знайомство

Ділимося досвідом, очікуваннями, обговорюємо формат взаємодії і плани з розвитку спеціалістів по моделюванню.

2. Огляд курсу

Розбираємося з інструментарієм, графіком навчального процесу та форматом роботи над завданнями.

3. Огляд нотації UML

Огляд основних сфер застосування, розбір прикладів на тему «що може бути, якщо діаграм не буде». Аналіз переваг та недоліків нотації загалом та кожної діаграми зокрема. Корисні поради і невеличкі хитрощі як малювати швидко та якісно.

4. Робота з поведінковими та структурними діаграмами:

a. Use Case Diagram

Огляд основної парадигми у підготовці до моделювання сценаріїв використання, детальний аналіз найчастіше використовуваних шаблонів підготовки Use Cases та як їх перетворити на діаграму. Розбір класичних помилок і аналіз шляхів їх уникнення. Практика у малюванні Business Use Case та Regular Use Case діаграм. Розбір принципових різниць в стрілочках та акторах. І пошук відповіді на запитання чому на одній діаграмі може бути декілька однакових акторів. Розбір правил використання малтіплісіту (multiplicity) та різниці між include та extend зв’язками.

b. Class Diagram

Огляд варіантів використання діаграми класів, розбір що таке межі класу, атрибути та операції. Ознайомлення з різницею між абстрактними класами та класами контролю. Розбір правил використання агрегації, генералізації, композиції, асоціації та залежності. Практика у застосуванні відповідних зав’язків, атрибутів та операцій на рівні, достатньому для комунікації з розробниками.

c. Object Diagram

Розбір чому діаграма об’єктів не є діаграмою класів і в чому принципова різниця. В чому різниця між анонімним об’єктом та стандартним об’єктом, а також чому на діаграмі нема жодної стрілки.

Тренер

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Безкоштовні події

Щоб приєднатися до безкоштовної події:

•  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Перевірте свою електронну пошту — на вказану адресу має надійти лист із деталями події.

Порада: Перевіряйте також папки “Спам” та “Промоакції”, якщо лист не з’явився у папці “Вхідні”.


Оплачуване навчання

Щоб доєднатися до курсу:

  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Натисніть кнопки «Оплатити» у формі реєстрації, щоб перейти  на сторінку оплати участі у події.

Зверніть увагу: Подача заявки не гарантує місця у групі. Для підтвердження участі необхідно внести 100% передплату.

Як оплатити участь?

Оплата подій здійснюється через платіжну систему WayForPay. Після заповнення реєстраційної форми ви будете автоматично перенаправлені на захищену сторінку системи для оплати.

WayForPay забезпечує безпечність транзакцій завдяки сучасним технологіям шифрування даних та сертифікованим міжнародним платіжним системам (Verified by Visa і Mastercard SecureCode).

Зверніть увагу: Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Я не встиг(ла) оплатити, що робити?

Якщо рахунок не був оплачений протягом 72 годин або ви випадково закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ось як діяти:

1. Найшвидший варіант:

•  Повторно заповніть реєстраційну форму на сторінці події, щоб автоматично сформувати новий рахунок для оплати.
•  Це дозволить вам швидко продовжити процес без залучення нашої адмін команди.

2. Альтернативний спосіб:

•  Напишіть нам, відповівши на лист, який ви отримали після реєстрації.
•  Ми допоможемо та надішлемо вам нове посилання для оплати.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Так, ми можемо виставити рахунок для оплати від юридичної особи, а також, за потреби, підписати договір із замовником.

Щоб отримати рахунок, будь ласка, зв’яжіться з нашими менеджерами за email або телефоном. Для прискорення процесу підготовки документів у листі вкажіть:

•  реквізити вашої компанії,
•  назву тренінгу,
•  кількість учасників,
•  їхню контактну інформацію.

Наші менеджери оперативно підготують всі необхідні документи для вас.

Що відбувається після оплати?

1. Підтвердження участі:

•  Після успішної оплати ми отримуємо сповіщення від платіжної системи.
•  Вам на електронну пошту надходить лист із підтвердженням зарахування до групи учасників події.

2. Нагадування перед подією:

За 6–7 дні до події ви отримаєте лист-нагадування з усіма деталями:

•  місце проведення (або посилання для онлайн-формату),
•  дата і час,
•  розклад заходу,
•  та іншу організаційну інформацію.

Зверніть увагу: Іноді листи можуть потрапляти до папок “Спам”, “Реклама” чи “Промоакції”. Перевіряйте ці розділи пошти у разі відсутності листа у папці “Вхідні”.

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Так, після кожного заняття матеріали курсу стають доступними в нашій навчальній системі. Це можуть бути:

•  презентації,
•  відеозаписи (для онлайн-формату, якщо це дозволено),
•  додаткові документи або матеріали від тренера,
•  список рекомендованої літератури.

Як отримати доступ:

•  Після реєстрації ви отримаєте лист із організаційними деталями, де буде посилання на чат курсу.
•  У цьому чаті ми публікуємо сповіщення про нові матеріали в LMS після кожного заняття.
•  Доступ до навчальної системи надається перед першим заняттям курсу.

Зверніть увагу:
Курси Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 6.0 Online проводяться виключно у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Відеозаписи цих курсів не надаються, оскільки вони є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Так, усі тренінги з розділу “Відкриті тренінги” доступні для проведення в корпоративному форматі для вашої команди або компанії.

Як замовити корпоративний тренінг:

• Заповніть контактну форму на нашому сайті.
• Або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб уточнити всі деталі й адаптувати, за потреби програму тренінгу під ваші потреби.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )