• Благодійний збір-подія до Дня Незалежності України

    Благодійний збір-подія до Дня Незалежності України

Зібрані кошти будуть переведені в збір "Рій помсти 24/7" фонду Сергія Притули
Благодійний збір-подія до Дня Незалежності України


Запрошуємо долучитися до нашого збору коштів з метою зібрати
100 тисяч гривень на FPV дрони до Дня Незалежності України!

Для Е5 це амбіційна ціль, тому розпочинаємо збір заздалегідь. Віримо, що завдяки вашій підтримці зможемо досягти цієї мети. Щоб подякувати за вашу участь, ми підготували корисний подарунок: набір шаблонів проєктної документації (перелік шукайте знизу).

Як отримати подарунок?
  • Зробіть донат на банку збору: https://send.monobank.ua/jar/6Tj6iPmuu
  • Перейдіть за посиланням, яке відкриється на сторінці подяки за донат.

Чому ми назвали це саме подією?

31 серпня ми проведемо воркшоп – симуляцію PI планування з SAFe фреймворку. Ви зможете на практиці відчути, як це – планувати роботу великою кількістю команд на наступні 2,5 місяці. Окрім цього дамо необхідну теорію і ви матимете час отримати відповідь на всі ваші питання. Детальну програму воркшопу переглядайте нижче на сторінці.

Умова участі – донат на збір від 750 грн.

! Будь ласка, вказуйте, ваш контактний емейл в коментарі до донату, щоб ми могли сконтактувати з вами для деталей події.

Банка збору:

Якщо ви не вказали емейл в коментарі до донату – напишіть нам в Telegram, щоб ми зафіксували ваш донат.


Додаткові подарунки

В день закриття збору, 24 серпня, ми проведемо розіграш (результати будуть викладені в нашому Telegram каналі):

  • серед донатів від 250 грн – набір книг (PMBOK, BABOK та The Art of Avoiding a Train Wreck)
  • серед донатів від 500 грн – менторингову сесію з одним з наших тренерів (на вибір переможця)
  • серед донатів від 1000 грн – безкоштовне місце на одному з наших курсів: Project Management: Deep Dive або Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online, на вибір переможця.

з літака 3 16х9.jpeg

Як задонатити:

Посилання на банку збору: https://send.monobank.ua/jar/6Tj6iPmuu
💳Номер картки банки: 5375 4112 2047 1556

Усі зібрані кошти будуть переведені на збір “Рій помсти 24/7” від фонду Сергія Притули. Фінальна ціль збору –  2,5 тисячі денних і 2,5 тисячі нічних FPV-дронів. Детальніше про збір за посиланням: https://prytulafoundation.org/about/projects/actual/riy-pomsty-24-7

Які шаблони проєктної документації будуть в подарунку за донат:

  • Business Case
  • Business Requirements Document (BRD)
  • Project charter (Статут проєкту)
  • Risk register та список прикладів ризиків проєкту
  • Список не фінансових переваг проєкту
  • SWOT Analysis
  • Story Map Template
  • Stakeholder Analysis: Power – Intereest Matrix та  Stakeholder register
  • Meeting Minutes
  • Weekly Project Status Report
  • Project scope statement
  • Change control log + Change request form
  • Калькуляція WSJF

Загалом на вас чекає 18 файлів.

Воркшоп – симуляція PI планування з SAFe фреймворку:

Дата проведення: 31 серпня, з 10:00 до 14:00

Програма події:

  • Частина 1: теорія. Все що вам потрібно знати про PI планування в SAFe
  • Частина 2: ввідна інформація про контекст продукту в рамках якого ми будемо проводити симуляцію. Розподіл на команди.
  • Частина 3: проведення симуляції PI планування.
  • Частина 4: підведення підсумків. Q&A сесія

Ментори PI планування

Інформаційний партнер:

Telegram канал “Product Market Fat” 

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Безкоштовні події

Щоб приєднатися до безкоштовної події:

•  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Перевірте свою електронну пошту — на вказану адресу має надійти лист із деталями події.

Порада: Перевіряйте також папки “Спам” та “Промоакції”, якщо лист не з’явився у папці “Вхідні”.


Оплачуване навчання

Щоб доєднатися до курсу:

  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Натисніть кнопки «Оплатити» у формі реєстрації, щоб перейти  на сторінку оплати участі у події.

Зверніть увагу: Подача заявки не гарантує місця у групі. Для підтвердження участі необхідно внести 100% передплату.

Як оплатити участь?

Оплата подій здійснюється через платіжну систему WayForPay. Після заповнення реєстраційної форми ви будете автоматично перенаправлені на захищену сторінку системи для оплати.

WayForPay забезпечує безпечність транзакцій завдяки сучасним технологіям шифрування даних та сертифікованим міжнародним платіжним системам (Verified by Visa і Mastercard SecureCode).

Зверніть увагу: Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Я не встиг(ла) оплатити, що робити?

Якщо рахунок не був оплачений протягом 72 годин або ви випадково закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ось як діяти:

1. Найшвидший варіант:

•  Повторно заповніть реєстраційну форму на сторінці події, щоб автоматично сформувати новий рахунок для оплати.
•  Це дозволить вам швидко продовжити процес без залучення нашої адмін команди.

2. Альтернативний спосіб:

•  Напишіть нам, відповівши на лист, який ви отримали після реєстрації.
•  Ми допоможемо та надішлемо вам нове посилання для оплати.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Так, ми можемо виставити рахунок для оплати від юридичної особи, а також, за потреби, підписати договір із замовником.

Щоб отримати рахунок, будь ласка, зв’яжіться з нашими менеджерами за email або телефоном. Для прискорення процесу підготовки документів у листі вкажіть:

•  реквізити вашої компанії,
•  назву тренінгу,
•  кількість учасників,
•  їхню контактну інформацію.

Наші менеджери оперативно підготують всі необхідні документи для вас.

Що відбувається після оплати?

1. Підтвердження участі:

•  Після успішної оплати ми отримуємо сповіщення від платіжної системи.
•  Вам на електронну пошту надходить лист із підтвердженням зарахування до групи учасників події.

2. Нагадування перед подією:

За 6–7 дні до події ви отримаєте лист-нагадування з усіма деталями:

•  місце проведення (або посилання для онлайн-формату),
•  дата і час,
•  розклад заходу,
•  та іншу організаційну інформацію.

Зверніть увагу: Іноді листи можуть потрапляти до папок “Спам”, “Реклама” чи “Промоакції”. Перевіряйте ці розділи пошти у разі відсутності листа у папці “Вхідні”.

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Так, після кожного заняття матеріали курсу стають доступними в нашій навчальній системі. Це можуть бути:

•  презентації,
•  відеозаписи (для онлайн-формату, якщо це дозволено),
•  додаткові документи або матеріали від тренера,
•  список рекомендованої літератури.

Як отримати доступ:

•  Після реєстрації ви отримаєте лист із організаційними деталями, де буде посилання на чат курсу.
•  У цьому чаті ми публікуємо сповіщення про нові матеріали в LMS після кожного заняття.
•  Доступ до навчальної системи надається перед першим заняттям курсу.

Зверніть увагу:
Курси Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 6.0 Online проводяться виключно у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Відеозаписи цих курсів не надаються, оскільки вони є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Так, усі тренінги з розділу “Відкриті тренінги” доступні для проведення в корпоративному форматі для вашої команди або компанії.

Як замовити корпоративний тренінг:

• Заповніть контактну форму на нашому сайті.
• Або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб уточнити всі деталі й адаптувати, за потреби програму тренінгу під ваші потреби.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )