• Software Architecture Workshop for Project Managers and Business Analysts

    Software Architecture Workshop for Project Managers and Business Analysts

Этот курс уже прошел, но мы с радостью его поторим для желающи, оставьте свой емейл и мы с вами свяжемся, как только наберется группа
Software Architecture Workshop for Project Managers and Business Analysts

Software Architecture – це сукупність найважливіших фундаментальних рішень і правил, згідно з якими працює програмне забезпечення. При цьому, незалежно від того, чи це невеликий комерційний проект чи величезний enterprise application, на початковому етапі розробки вирішуються схожі проблеми.

А саме:

  • Яку вибрати архітектуру для вирішення поставленого завдання?
  • Як оцінити її ефективність?
  • А чи буде при цьому система розширювана?
  • А якими паттернами керуватися і куди дивитися?

Якщо ви і ваша команда хоч раз задавали собі подібні питання – тоді цей воркшоп для вас.

В рамках одноденного воркшопу ми пройдемося по основним поняттям і завданням Software Architecture. Перша частина воркшопу – це загальні патерни і рекомендації для побудови будь-якої архітектури, друга – розгляд кейсів, завдань, які постають перед вами і best practices щодо їх вирішення.

Сам воркшоп розрахований на нетехнічних фахівців – Project Managers, Delivery Managers, Business Analysts, Product Managers, Quality Assurance specialists, Product Owners, Scrum Masters. Тобто всіх тих професіоналів, робота яких не пов’язана безпосередньо з кодуванням і розробкою архітектури. Попри складність і технічність програми, воркшоп розрахований на базовий рівень, тому всі вправи і матеріали підібрані так, щоб ви максимально комфортно засвоювали нові технічні знання.

Кому буде корисний:

  • Project Managers;

  • Product Owners;

  • Scrum Masters;

  • Business analytics;

  • Delivery Managers;

  • Quality Assurance specialists;

  • IT Sales Managers, HR Managers, Recruiters.

Програма воркшопу

  1. Поняття що таке Software architecture, patterns – розглянемо навіщо взагалі потрібна будь-яка архітектура і чому деякі завдання простіше вирішувати використовуючи ті чи інші патерни.
  2. Що таке Layers – дізнаємося які основні рівні містить у собі будь-яке ПЗ.
  3. Огляд multy-layer architecture (плюси та мінуси, а також в рамках цієї архітектури будуть розглянуті патерни MVC та MVVM)
  4. Огляд monolith architecture (плюси та мінуси, огляд рішень з масштабуванням, а також дізнаємося чому monolith – це не завжди погано)
  5. Огляд SOA Architecture – розберемо поетапну еволюцію з Monolith на SOA, а також визначимо плюси та мінуси цього переходу та use cases, коли його варто застосовувати.
  6. Огляд Microservice Architecture – зараз це один з найбільш “хайпових” типів архітектур, тому приділимо більше уваги на сильні та слабкі сторони, а також розглянемо приклад, коли застосування microservices буде недоцільне.
  7. Огляд деяких проблем з застосуванням різного роду патернів і архітектур. Будуть розглянуті такі поняття: Design Patterns, SOLID, TDD, Decoupling and e.t.c.
  8. Розбір принципів 12 factors app – розглянемо 12 факторів, якими варто керуватися при проектуванні ПЗ та його реалізації.

Тренер

Відгуки учасників

  • Скрябін Антон

    Product Owner
    Дуже інформативний курс, високий рівень підготовки лектора, вичерпний матеріал.
    Буду рекомендувати.
    Дуже інформативно про інженерію для менеджерів.
    Скрябін Антон
  • Шликова Ольга

    ВА, OMO Systems
    Доступно пояснювалися складні речі з безліччю прикладів.
    Курс сподобався своєю доступністю викладу і великою кількістю прикладів, а також практичних навичок.
    Шликова Ольга

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Безкоштовні події

Щоб приєднатися до безкоштовної події:

•  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Перевірте свою електронну пошту — на вказану адресу має надійти лист із деталями події.

Порада: Перевіряйте також папки “Спам” та “Промоакції”, якщо лист не з’явився у папці “Вхідні”.


Оплачуване навчання

Щоб доєднатися до курсу:

  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Натисніть кнопки «Оплатити» у формі реєстрації, щоб перейти  на сторінку оплати участі у події.

Зверніть увагу: Подача заявки не гарантує місця у групі. Для підтвердження участі необхідно внести 100% передплату.

Як оплатити участь?

Оплата подій здійснюється через платіжну систему WayForPay. Після заповнення реєстраційної форми ви будете автоматично перенаправлені на захищену сторінку системи для оплати.

WayForPay забезпечує безпечність транзакцій завдяки сучасним технологіям шифрування даних та сертифікованим міжнародним платіжним системам (Verified by Visa і Mastercard SecureCode).

Зверніть увагу: Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Я не встиг(ла) оплатити, що робити?

Якщо рахунок не був оплачений протягом 72 годин або ви випадково закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ось як діяти:

1. Найшвидший варіант:

•  Повторно заповніть реєстраційну форму на сторінці події, щоб автоматично сформувати новий рахунок для оплати.
•  Це дозволить вам швидко продовжити процес без залучення нашої адмін команди.

2. Альтернативний спосіб:

•  Напишіть нам, відповівши на лист, який ви отримали після реєстрації.
•  Ми допоможемо та надішлемо вам нове посилання для оплати.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Так, ми можемо виставити рахунок для оплати від юридичної особи, а також, за потреби, підписати договір із замовником.

Щоб отримати рахунок, будь ласка, зв’яжіться з нашими менеджерами за email або телефоном. Для прискорення процесу підготовки документів у листі вкажіть:

•  реквізити вашої компанії,
•  назву тренінгу,
•  кількість учасників,
•  їхню контактну інформацію.

Наші менеджери оперативно підготують всі необхідні документи для вас.

Що відбувається після оплати?

1. Підтвердження участі:

•  Після успішної оплати ми отримуємо сповіщення від платіжної системи.
•  Вам на електронну пошту надходить лист із підтвердженням зарахування до групи учасників події.

2. Нагадування перед подією:

За 6–7 дні до події ви отримаєте лист-нагадування з усіма деталями:

•  місце проведення (або посилання для онлайн-формату),
•  дата і час,
•  розклад заходу,
•  та іншу організаційну інформацію.

Зверніть увагу: Іноді листи можуть потрапляти до папок “Спам”, “Реклама” чи “Промоакції”. Перевіряйте ці розділи пошти у разі відсутності листа у папці “Вхідні”.

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Так, після кожного заняття матеріали курсу стають доступними в нашій навчальній системі. Це можуть бути:

•  презентації,
•  відеозаписи (для онлайн-формату, якщо це дозволено),
•  додаткові документи або матеріали від тренера,
•  список рекомендованої літератури.

Як отримати доступ:

•  Після реєстрації ви отримаєте лист із організаційними деталями, де буде посилання на чат курсу.
•  У цьому чаті ми публікуємо сповіщення про нові матеріали в LMS після кожного заняття.
•  Доступ до навчальної системи надається перед першим заняттям курсу.

Зверніть увагу:
Курси Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 6.0 Online проводяться виключно у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Відеозаписи цих курсів не надаються, оскільки вони є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Так, усі тренінги з розділу “Відкриті тренінги” доступні для проведення в корпоративному форматі для вашої команди або компанії.

Як замовити корпоративний тренінг:

• Заповніть контактну форму на нашому сайті.
• Або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб уточнити всі деталі й адаптувати, за потреби програму тренінгу під ваші потреби.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )