• Безкоштовний вебінар “Найнеобхідніші Soft-skills: навіщо, які саме та як їх розвинути”

    Безкоштовний вебінар “Найнеобхідніші Soft-skills: навіщо, які саме та як їх розвинути”

Цей курс вже пройшов, але ми з радістю його повторимо для бажаючих, залиште свій емейл і ми зв'яжемося з вами, як тільки набереться група
Безкоштовний вебінар “Найнеобхідніші Soft-skills: навіщо, які саме та як їх розвинути”

Ми всі не раз чули, що сучасному професіоналу не достатньо лише hard-skills та професійних навичок. Для того, щоб бути хорошим спеціалістом та підійматися карʼєрними сходами, треба розвивати й soft-skills також. Проте це вже трошки складніше, оскільки тут немає сертифікацій, стандартів та єдиних вимог. Наші soft-skills навички досить індивідуальні, і якийсь універсальний підхід тут важко запропонувати. Більш того, зазвичай soft-skills це досить загальне поняття, і часто може бути не зрозуміло, які це навички та що саме треба робити, щоб, наприклад, стати кращим лідером, або командним гравцем.

Тому ми підготували вебінар, щоб допомогти вам перетворити абстрактне поняття ”soft-skills” на цілком конкретні навички та розібратись що саме треба робити для їх розвитку.

Реєструйтесь, щоб:

  • Дізнатись звідки взялась тенденція розвитку soft-skills і як зрозуміти, які soft-skills потрібно розвивати саме вам;
  • Розкласти топ найпопулярніших навичок на складові, і зрозуміти, що конкретно треба опанувати, щоб стати кращим в “лідерстві”, “комунікації”, чи “командній роботі”;
  • Отримати список того, що почитати чи подивитись, для того, щоб розвинути необхідні вам soft-skills.

Вебінар буде корисний для вас у будь-якому випадку! Неважливо на якій саме посаді ви працюєте, чи скільки років професійного досвіду у вас за плечима. Розвиток soft-skills завжди буде актуальним та навіть необхідним для кожного спеціаліста.

Всім зареєстрованим учасникам після події буде надісланий лист з записом події.

Спікерка

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Free event

Для того, щоб долучитися до безкоштовної події, вам необхідно натиснути кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного вами заходу і заповнити форму реєстрації. Після цього треба перевірити зазначену при реєстрації пошту: має прийти лист з деталями заходу.

!Іноді листи потрапляють в папки спаму / промо-акцій 

Paid trainings

Щоб подати заявку на участь у навчанні, вам необхідно зареєструватися. Для цього натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу. Зверніть увагу, що заявка на участь не гарантує наявності місця в групі на заході пізніше або в день його проведення. Щоб гарантовано потрапити на подію, необхідно внести 100% -ву передплату.

Як оплатити участь?

Оплатити будь-яку подію можна на сайті. Після заповнення реєстраційної форми відкривається сторінка оплати. Всі онлайн-платежі проводяться через систему Portmone.com, що надає надійний і безпечний механізм оплати. Вона базується на сучасних технологічних рішеннях, які сертифіковані міжнародними платіжними системами (Verified by Visa і Mastercard SecureCode) і відповідають усім вимогам безпеки, що пред’являються до такого роду систем сьогодні. Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Рахунок, який був сформований на сторінці, дійсний 72 години.

Я не встиг оплатити, що мені робити?

Якщо ви не встигли оплатити рахунок протягом 72 годин або закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ви можете повторно заповнити реєстраційну форму для формування нового рахунку – такий спосіб буде найшвидшим і без прямої участі адмін команди E5.

А також ви завжди можете написати на нашу пошту, відповівши на наш лист про реєстрацію, і ми сформуємо і відправимо вам посилання на оплату.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Звичайно, ми без проблем виставляємо рахунок на оплату, також, в разі потреби, підписуємо договір із замовником.

Для оплати навчання від юридичної особи зв’яжіться, будь ласка, з менеджерами Е5 по email або по телефону. А для скорочення часу підготовки документів просимо надсилати таку інформацію в листі: реквізити замовника, назва тренінгу, кількість учасників і їх контактну інформацію.

Що відбувається після оплати?

Після проведення  оплати, нам приходить про це повідомлення і ми надсилаємо вам лист з підтвердженням про  зарахування в групу учасників події.

За 3-4 дні перед подією ми відправляємо вам лист-нагадування з деталями (де, коли, який розклад).

!Зверніть увагу, що іноді листи потрапляють в папки Спам / Реклама / Промо-акції!

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Після кожного заняття ми відправляємо учасникам follow-up лист з матеріалами до цього заняття. Це можуть бути:

  • презентації;
  • відеозаписи (для онлайн формату);
  • додаткові документи / матеріали від тренера;
  • список додаткової літератури.

Звертаємо вашу увагу, що курс Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 5.1 Online проходять лише у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Онлайн заняття в записі ми не надаємо, оскільки курси є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Всі тренінги, що вказані в розділі “Відкриті тренінги”, ви можете замовити для своєї команди або компанії. Для того, щоб дізнатися подробиці,  заповніть контактну форму на сайті або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )