• Безкоштовний вебінар “Технічний словник BA”

    Безкоштовний вебінар “Технічний словник BA”

зареєструватись зареєструватись
Безкоштовний вебінар “Технічний словник BA”

 

У бізнес-аналітика є два основних “напрямки” стейкхолдерів: перший – це, звичайно, клієнт, а другий – це команда. Оскільки не всі аналітики мали розкіш стартувати програмістами, або давно забули цю справу, у спілкуванні при побудові продукту виникає дуже багато непорозумінь, коли розробник та аналітик працюють дуже близько. І частенько виникає потреба розуміти технічну термінологію. Це виявляється під час усіх етапів розробки – планування, побудови та, власне, випуску релізу, коли аналітик, а особливо у ролі Product Owner активно залучається в процес User Acceptance Testing.

На безкоштовному вебінарі “Технічний словник BA, або ще один спосіб порозумітись з програмістами” ми пройдемось по ключовим етапам проєкту і розглянемо які технічні терміни та концепції допоможуть нам знайти спільну мову й ефективно створювати продукти.

Поговоримо про:

  • Початок проєкту, вибір методів, визначення домовленостей якості (Continuous Integration, Code quality agreements)
  • Етап планування (Branching, Branching strategy, Features)
  • Етап розробки (OOP, Code reivew, merges, commits, pull requests, Compile, Build)
  • Тестування та дефекти (Error logging, Deployment, Build versions, Debugging)
  • Реліз та поставка (Staging, User Acceptance Testing)
  • Корисні технічні терміни

Тож подискутуймо та складімо для себе чітку картину технічних практик важливих для аналітика. Долучайтесь!

Всім зареєстрованим учасникам після події буде надісланий лист з записом.

Спікер

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Free event

Для того, щоб долучитися до безкоштовної події, вам необхідно натиснути кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного вами заходу і заповнити форму реєстрації. Після цього треба перевірити зазначену при реєстрації пошту: має прийти лист з деталями заходу.

!Іноді листи потрапляють в папки спаму / промо-акцій 

Paid trainings

Щоб подати заявку на участь у навчанні, вам необхідно зареєструватися. Для цього натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу. Зверніть увагу, що заявка на участь не гарантує наявності місця в групі на заході пізніше або в день його проведення. Щоб гарантовано потрапити на подію, необхідно внести 100% -ву передплату.

Як оплатити участь?

Оплатити будь-яку подію можна на сайті. Після заповнення реєстраційної форми відкривається сторінка оплати. Всі онлайн-платежі проводяться через систему Portmone.com, що надає надійний і безпечний механізм оплати. Вона базується на сучасних технологічних рішеннях, які сертифіковані міжнародними платіжними системами (Verified by Visa і Mastercard SecureCode) і відповідають усім вимогам безпеки, що пред’являються до такого роду систем сьогодні. Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Рахунок, який був сформований на сторінці, дійсний 72 години.

Я не встиг оплатити, що мені робити?

Якщо ви не встигли оплатити рахунок протягом 72 годин або закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ви можете повторно заповнити реєстраційну форму для формування нового рахунку – такий спосіб буде найшвидшим і без прямої участі адмін команди E5.

А також ви завжди можете написати на нашу пошту, відповівши на наш лист про реєстрацію, і ми сформуємо і відправимо вам посилання на оплату.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Звичайно, ми без проблем виставляємо рахунок на оплату, також, в разі потреби, підписуємо договір із замовником.

Для оплати навчання від юридичної особи зв’яжіться, будь ласка, з менеджерами Е5 по email або по телефону. А для скорочення часу підготовки документів просимо надсилати таку інформацію в листі: реквізити замовника, назва тренінгу, кількість учасників і їх контактну інформацію.

Що відбувається після оплати?

Після проведення  оплати, нам приходить про це повідомлення і ми надсилаємо вам лист з підтвердженням про  зарахування в групу учасників події.

За 3-4 дні перед подією ми відправляємо вам лист-нагадування з деталями (де, коли, який розклад).

!Зверніть увагу, що іноді листи потрапляють в папки Спам / Реклама / Промо-акції!

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Після кожного заняття ми відправляємо учасникам follow-up лист з матеріалами до цього заняття. Це можуть бути:

  • презентації;
  • відеозаписи (для онлайн формату);
  • додаткові документи / матеріали від тренера;
  • список додаткової літератури.

Звертаємо вашу увагу, що курс Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 5.1 Online проходять лише у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Онлайн заняття в записі ми не надаємо, оскільки курси є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Всі тренінги, що вказані в розділі “Відкриті тренінги”, ви можете замовити для своєї команди або компанії. Для того, щоб дізнатися подробиці,  заповніть контактну форму на сайті або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )