Формат: online (Zoom + Miro)
Розмір групи: до 16 учасників замовника (включно)
Тривалість: 10 занять, по 2 годин кожне
Вартість: фіксована ціна проведення тренінгу за групу
Мова курсу: українська / англійська на вибір
Кожній організації, що працює в складних бізнес умовах на динамічних ринках критично необхідно мати сильну менеджерську команду. Саме навченість менеджерів визначає наскільки вдало відбувається щоденна операційна робота в компанії, як організація адаптується до змін та впроваджує інновації, як залучаються, і головне, як утримуються таланти. Е5 навчає менеджерів з 2014 року, і ми знаємо, наскільки важливо не просто дати інструменти для щоденної роботи, а й надихнути організацію на зміни. Продемонструвати, що менеджмент, це більше ніж “дати задачі” і “проконтролювати результат”. Менеджер – ключова роль в організації. Саме тому, ми створили курс, який не тільки вчить комунікувати і виконувати менеджерську роботу, а надихає, заохочує впливати та впроваджувати зміни.
Наш курс допоможе:
- зрозуміти роль менеджера в компанії та як стати тим, хто дійсно впливає на результат команди та компанії;
- поліпшити навички планування, ведення проєктів та тайм-менеджменту;
- стати лідером та вміти налагоджувати комунікацію з будь-ким;
- зрозуміти як ефективно показувати результат навіть без офіційних повноважень;
- покращити базові навички роботи з людьми, розібратись з мотивацією та опанувати необхідні інструменти для побудови команди та довірчих відносин з колегами і підлеглими;
- навчитись делегувати та ставити задачі так, щоб гарантовано отримувати запланований результат;
- розібратись з сучасними менеджерськими практиками провідних компаній: зрозуміти відмінність OKR та KPI, як і навіщо правильно ставити цілі, як правильно складати бюджети.
Відмінність цього курсу від багатьох інших в тому, що він дає структурне і чітке розуміння зв’язку компанії і її процесів, менеджерів і їх роботи, команд і співробітників з їх мотивацією та ефективністю. Слухачі курсу не просто опанують набір менеджерських інструментів, а сформують свій власний tool-box, що буде спиратись на їх навички та сильні сторони й може бути адаптований до будь-якої організації.
Протягом курсу, разом з тренером, учасники будуть проходити та вирішувати змодельовані ситуації, які трапляються у їхній роботі. Навчаться ефективній організації власної роботи та роботи команди.
Рекомендуємо курс Management Skills Concentrate:
- для менеджерів, які тільки розпочинають свій шлях;
- для менеджерів, які хочуть структурувати свої знання;
- для тих хто хоче віднайти свій власний tool-box для ефективної роботи з командою та замовником;
- керівників, які отримали посаду за професійні здобутки, але не мають достатніх навичок у керуванні командою.
Програма курсу
Модуль 1: Хто такий “ідеальний менеджер”? Його вплив на культуру компанії
Заняття 1. Вступ. Знайомство. Дуже коротка історія менеджменту: з чого все починалося і де ми зараз знаходимося з точки зору концепції менеджменту. Як правильно вчитися і будувати свою освітню стратегію.
Заняття 2. Що повинен вміти сучасний менеджер. Як виглядають сучасні компанії: різні організаційні структури. Культура і цінності компанії та роль менеджера в них. Ролі та функції менеджерів в компанії. Типи менеджерів за методологією Адізеса. Різні стилі управління. Як їх правильно використовувати.
Модуль 2: Чим і ким ми керуємо: людьми, проектами, процесами
Заняття 3. Типи особистості (DISC) та ключові мотиватори. Хто такий мотивований працівник? Що таке самомотивація і як її використовувати.
Заняття 4. Стратегічні, тактичні та операційні плани та цілі. OKR та KPI. Різниця між проектами та процесами. Етапи проекту. Правильна ініціація проекту та постановка завдань, визначення пріоритетів. Навіщо потрібен контроль та його види. Як “продати” команді необхідність заповнення звітів та ведення статусів.
Модуль 3: Мотивація працівників та побудова команди
Заняття 5. Як підтримувати мотивацію? Компенсаційні політики та їх зв’язок з мотивацією. Нематеріальна мотивація. Ключові інструменти People Manager: правильно проводити 1-1, давати зворотній зв’язок.
Що робити з тими, хто систематично не “працює”?
Заняття 6. Команда: групова динаміка та критерії успішної команди. Як поводитися менеджеру на різних етапах життєвого циклу команди. Основні дисфункції команди та що робити з конфліктами. Побудова комунікації з командою.
Модуль 4: Інструменти сучасного менеджера: віддалена робота, делегування, найм та навчання, тайм-менеджмент
Заняття 7. Організація командної роботи. Інструменти для організації віддаленої роботи. Як правильно делегувати і як перестати боятися, що зроблять все погано.
Заняття 8. Як наймати правильних працівників. Як правильно розвивати співробітників. Як боротися з прокрастинацією та вигоранням. Основи тайм-менеджменту.
Модуль 5: Інструменти досвідченого керівника: Лідерство служіння. Комунікація. Фасилітація. Коучинг. Наставництво
Заняття 9. Що таке лідерство служіння і як його використовувати. Емоційний інтелект та ефективна комунікація. Фасилітація як інструмент вирішення командних конфліктів.
Заняття 10. Як бути хорошим наставником? Як бути хорошим тренером? Закриття курсу та підбиття підсумків. Фіналізація PDP (Personal Development Plan) учасників.
Формат курсу
Щоб зареєструватися на курс для персонального проходження – відвідайте цю сторінку