• Корпоративний курс “Management Skills Concentrate”

    Корпоративний курс “Management Skills Concentrate”

Корпоративний курс “Management Skills Concentrate”

Кожній організації, що працює в складних бізнес умовах на динамічних ринках критично необхідно мати сильну менеджерську команду. Саме навченість менеджерів визначає наскільки вдало відбувається щоденна операційна робота в компанії, як організація адаптується до змін та впроваджує інновації, як залучаються, і головне, як утримуються таланти. Е5 навчає менеджерів з 2014 року, і ми знаємо, наскільки важливо не просто дати інструменти для щоденної роботи, а й надихнути організацію на зміни. Продемонструвати, що менеджмент, це більше ніж “дати задачі” і “проконтролювати результат”. Менеджер – ключова роль в організації. Саме тому, ми створили курс, який не тільки вчить комунікувати і виконувати менеджерську роботу, а надихає, заохочує впливати та впроваджувати зміни.

Наш курс допоможе:

  • зрозуміти роль менеджера в компанії та як стати тим, хто дійсно впливає на результат команди та компанії;
  • поліпшити навички планування, ведення проєктів та тайм-менеджменту;
  • стати лідером та вміти налагоджувати комунікацію з будь-ким;
  • зрозуміти як ефективно показувати результат навіть без офіційних повноважень;
  • покращити базові навички роботи з людьми, розібратись з мотивацією та опанувати необхідні інструменти для побудови команди та довірчих відносин з колегами і підлеглими;
  • навчитись делегувати та ставити задачі так, щоб гарантовано отримувати запланований результат;
  • розібратись з сучасними менеджерськими практиками провідних компаній: зрозуміти відмінність OKR та KPI, як і навіщо правильно ставити цілі, як правильно складати бюджети.

Відмінність цього курсу від багатьох інших в тому, що він дає структурне і чітке розуміння зв’язку компанії і її процесів, менеджерів і їх роботи, команд і співробітників з їх мотивацією та ефективністю. Слухачі курсу не просто опанують набір менеджерських інструментів, а сформують свій власний tool-box, що буде спиратись на їх навички та сильні сторони й може бути адаптований до будь-якої організації.

Протягом курсу, разом з тренером, учасники будуть проходити та вирішувати змодельовані ситуації, які трапляються у їхній роботі. Навчаться ефективній організації власної роботи та роботи команди.

Рекомендуємо курс Management Skills Concentrate:

  • для менеджерів, які тільки розпочинають свій шлях;
  • для менеджерів, які хочуть структурувати свої знання;
  • для тих хто хоче віднайти свій власний tool-box для ефективної роботи з командою та замовником;
  • керівників, які отримали посаду за професійні здобутки, але не мають достатніх навичок у керуванні командою.

Програма курсу

Module 1: Who is “ideal manager”? His influence on company culture

Lesson 1. Introduction. Acquaintance. A very brief history of management: how it all began and where we are now in terms of the concept of management. How to study properly and build your educational strategy.

Lesson 2. What a modern manager should be able to do. What modern companies look like: various organizational structures. Company culture and values and the manager’s role in them. Roles and functions of managers in the company. Types of managers according to Adizes methodology. Different management styles. How to use them correctly.

Module 2: What and whom we manage: people, projects, processes

Lesson 3. Personality types (DISC) and key motivators. Who is a motivated employee? What is self-motivation and how to use it.

Lesson 4. Strategic, tactical and operational plans and objectives. OKRs and KPIs. The difference between projects and processes. Stages of the project. Proper project initiation and task setting, prioritization. Why is control needed and its types. How to “sell” to the team the need to fill out reports and conduct statuses.

Module 3: Employee motivation and team building

Lesson 5. How to maintain motivation? Compensation policies and their relationship to motivation. Intangible motivation. People Manager’s key tools: properly conduct 1-1, give feedback.
What to do with those who systematically do not “perform”?

Lesson 6. Team: group dynamics and criteria for a successful team. How the manager should behave at different stages of the team’s life cycle. The main dysfunctions of the team and what to do with the conflicts. Building communication with the team.

Module 4: Tools of the modern manager: remote, delegation, hiring and training, Time Management

Lesson 7. Organization of team work. Tools for organizing remote work. How to delegate correctly and how to stop being afraid that they will do everything badly.

Lesson 8. How to hire the right employees. How to properly develop employees. How to deal with procrastination and burnout. Basics of Time Management.

Module 5: Tools of the experienced manager: Servant Leadership. Communication. Facilitation. Coaching. Mentoring

Lesson 9. What is Servant Leadership and how to use it. Emotional intelligence and effective communication. Facilitation as a tool for resolving team conflicts.

Lesson 10. How to be a good mentor? How to be a good coach? Closing the course and summing up the results. Finalization of participants’ PDP (Personal Development Plan).

Формат курсу

Щоб зареєструватися на курс для персонального проходження – відвідайте цю сторінку

Контактна форма
Якшо вас зацікавив цей курс: вкажіть вашу контактну інформацію та запит, і ми зконтактуємо з Вами найближчим часом для обговорення деталей.

    Дізнайтеся що нового!
    Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )