Менеджерські навички складний мікс знань, вмінь та особистих характеристик. Часто менеджеру, який тільки починає свій шлях в цій ролі, складно розібратись в тому, що саме від нього очікується, що потрібно робити і на що звертати увагу. Які критерії успішного менеджера і, звичайно, як знаходити спільну мову з колегами та підлеглими, як бути лідером, з яким хочеться працювати.
Ми розробили курс для менеджерів, які починають свій шлях.
Наш курс допоможе:
- зрозуміти роль менеджера в компанії та як стати тим, хто дійсно впливає на результат команди та компанії
- поліпшити навички планування, ведення проектів та тайм-менеджменту
- стати лідером та вміти налагоджувати комунікацію з будь-ким
- зрозуміти як ефективно показувати результат навіть без офіційних повноважень
- покращити базові навички роботи з людьми, розібратись з мотивацією та опанувати необхідні інструменти для побудови команди та довірчих відносин з колегами і підлеглими
- навчитись делегувати та ставити задачі так, щоб гарантовано отримувати запланований результат
- розібратись з сучасними менеджерськими практиками провідних компаній: зрозуміти відмінність OKR та KPI, як і навіщо правильно ставити цілі, як правильно складати бюджети
Відмінність цього курсу від багатьох інших в тому, що він дає структурне і чітке розуміння зв’язку компанії і її процесів, менеджерів і їх роботи, команд і співробітників з їх мотивацією та ефективністю. Слухачі курсу не просто опанують набір менеджерських інструментів, а сформують свій власний tool-box, що буде спиратись на їх навички та сильні сторони й може бути адаптований до будь-якої організації.
Протягом курсу, разом з тренером, учасники будуть проходити та вирішувати змодельовані ситуації, які трапляються у їхній роботі. Навчаться ефективній організації власної роботи та роботи команди.
Рекомендуємо курс Management Skills: Essentials:
- для тих, хто шукає дієві підходи та техніки роботи з командою;
- для менеджерів, які тільки розпочинають свій шлях;
- для менеджерів, які хочуть структурувати свої знання;
- для тих хто хоче віднайти свій власний tool-box для ефективної роботи з командою та замовником.
Програма курсу
Модуль 1. Який я менеджер зараз і чи далеко мені до “ідеального менеджера”?
Вступне заняття. Знайомство. Дуже коротка історія менеджменту: як все починалось і де ми знаходимось зараз з точки зору уявлення про менеджмент. Як правильно вчитись та будувати свою освітню стратегію.
Заняття 1: Що має вміти сучасний менеджер. Як виглядають сучасні компанії: Business Model Canvas та різноманітні організаційні структури. Ролі та функції менеджерів в компанії.
Заняття 2: Типи менеджерів за Адізесом та різні стилі менеджменту. Як їх правильно розвивати та застосовувати. Що таке Servant Leadership та як управляти без повноважень.
Модуль 2: Планування та бюджетування
Заняття 3: Стратегічні, тактичні та операційні плани та цілі. Бюджети. Різні підходи до планування та бюджетування. Різниця між проектами та процесами. Стадії проекту.
Заняття 4: Правильне ініціювання проектів та постановка задач. Персональний тайм-менеджмент та пріоритети: як правильно балансувати задачі, щоб операційка не поглинула весь ваш час.
Модуль 3: Мотивація, делегування та робота з командами
Заняття 5: Типи особистостей (DISC) та ключові мотиватори. Хто такий мотивований співробітник. Що таке самомотивація та як її використовувати. Як знайти підхід до кожного? Ключові інструменти сучасного People Manager: правильно проводимо 1-1, даємо feedback, застосовуємо коучінг.
Заняття 6: Компенсаційні політики та їх зв’язок з мотивацією. Нематеріальна мотивація. Що робити з тими, хто системно не “перформить”?
Заняття 7: Команда: групова динаміка та критерії успішної команди. Як поводити менеджеру себе на різних стадіях життєвого циклу команди. Основні дисфункції команди та що робити з конфліктами.
Заняття 8: Організація роботи команди. Інструменти для організації віддаленої роботи. Як правильно делегувати та як перестати боятись того, що вони все зроблять погано.
Заняття 9: Як правильно наймати співробітників. Розвивати та навчати команду: створюємо персональні плани розвитку. Як боротись з прокрастинацією і вигоранням.
Модуль 4. Як правильно організувати контроль та комунікацію
Заняття 10: Навіщо потрібен контроль та його види. Як “продати” команді необхідність заповнювати звіти та проводити статуси. Важливість комунікацій та різні способи її організації.
Заняття 11: Фасилітація – освоюємо базові навички. Фасилітація як інструмент для вирішення конфліктів в команді. Закриття курсу та підведення підсумків. Фіналізація свого власного плану розвитку.
Щоб зареєструватися на курс для персонального проходження – відвідайте цю сторінку