• Корпоративний курс “Management Skills: Essentials”

    Корпоративний курс “Management Skills: Essentials”

Корпоративний курс “Management Skills: Essentials”

Менеджерські навички складний мікс знань, вмінь та особистих характеристик. Часто менеджеру, який тільки починає свій шлях в цій ролі, складно розібратись в тому, що саме від нього очікується, що потрібно робити і на що звертати увагу. Які критерії успішного менеджера і, звичайно, як знаходити спільну мову з колегами та підлеглими, як бути лідером, з яким хочеться працювати.

Ми розробили курс для менеджерів, які починають свій шлях.

Наш курс допоможе:

  • зрозуміти роль менеджера в компанії та як стати тим, хто дійсно впливає на результат команди та компанії
  • поліпшити навички планування, ведення проектів та тайм-менеджменту
  • стати лідером та вміти налагоджувати комунікацію з будь-ким
  • зрозуміти як ефективно показувати результат навіть без офіційних повноважень
  • покращити базові навички роботи з людьми, розібратись з мотивацією та опанувати необхідні інструменти для побудови команди та довірчих відносин з колегами і підлеглими
  • навчитись делегувати та ставити задачі так, щоб гарантовано отримувати запланований результат
  • розібратись з сучасними менеджерськими практиками провідних компаній: зрозуміти відмінність OKR та KPI, як і навіщо правильно ставити цілі, як правильно складати бюджети

Відмінність цього курсу від багатьох інших в тому, що він дає структурне і чітке розуміння зв’язку компанії і її процесів, менеджерів і їх роботи, команд і співробітників з їх мотивацією та ефективністю. Слухачі курсу не просто опанують набір менеджерських інструментів, а сформують свій власний tool-box, що буде спиратись на їх навички та сильні сторони й може бути адаптований до будь-якої організації.

Протягом курсу, разом з тренером, учасники будуть проходити та вирішувати змодельовані ситуації, які трапляються у їхній роботі. Навчаться ефективній організації власної роботи та роботи команди.

Рекомендуємо курс Management Skills: Essentials:

  • для тих, хто шукає дієві підходи та техніки роботи з командою;
  • для менеджерів, які тільки розпочинають свій шлях;
  • для менеджерів, які хочуть структурувати свої знання;
  • для тих хто хоче віднайти свій власний tool-box для ефективної роботи з командою та замовником.

Програма курсу

Модуль 1. Який я менеджер зараз і чи далеко мені до “ідеального менеджера”?

Вступне заняття.  Знайомство. Дуже коротка історія менеджменту: як все починалось і де ми знаходимось зараз з точки зору уявлення про менеджмент. Як правильно вчитись та будувати свою освітню стратегію.

Заняття 1: Що має вміти сучасний менеджер. Як виглядають сучасні компанії: Business Model Canvas та різноманітні організаційні структури. Ролі та функції менеджерів в компанії.

Заняття  2: Типи менеджерів за Адізесом та різні стилі менеджменту. Як їх правильно розвивати та застосовувати. Що таке Servant Leadership та як управляти без повноважень.

Модуль 2: Планування та бюджетування

Заняття 3: Стратегічні, тактичні та операційні плани та цілі. Бюджети. Різні підходи до планування та бюджетування. Різниця між проектами та процесами. Стадії проекту.

Заняття 4: Правильне ініціювання проектів та постановка задач. Персональний тайм-менеджмент та пріоритети: як правильно балансувати задачі, щоб операційка не поглинула весь ваш час.

Модуль 3: Мотивація, делегування та робота з командами

Заняття 5: Типи особистостей (DISC) та ключові мотиватори. Хто такий мотивований співробітник. Що таке самомотивація та як її використовувати.  Як знайти підхід до кожного? Ключові інструменти сучасного People Manager: правильно проводимо 1-1, даємо feedback, застосовуємо коучінг.

Заняття 6: Компенсаційні політики та їх зв’язок з мотивацією.  Нематеріальна мотивація. Що робити з тими, хто системно не “перформить”?

Заняття 7: Команда: групова динаміка та критерії успішної команди. Як поводити менеджеру себе на різних стадіях життєвого циклу команди. Основні дисфункції команди та що робити з конфліктами.

Заняття 8: Організація роботи команди. Інструменти для організації віддаленої роботи. Як правильно делегувати та як перестати боятись того, що вони все зроблять погано.

Заняття 9: Як правильно наймати співробітників. Розвивати та навчати команду: створюємо персональні плани розвитку. Як боротись з прокрастинацією і вигоранням.

Модуль 4. Як правильно організувати контроль  та комунікацію

Заняття 10: Навіщо потрібен контроль та його види. Як “продати” команді необхідність заповнювати звіти та проводити статуси. Важливість комунікацій та різні способи її організації.

Заняття 11: Фасилітація – освоюємо базові навички. Фасилітація як інструмент для вирішення конфліктів в команді. Закриття курсу та підведення підсумків. Фіналізація свого власного плану розвитку.

Контактна форма
Якшо вас зацікавив цей курс: вкажіть вашу контактну інформацію та запит, і ми зконтактуємо з Вами найближчим часом для обговорення деталей.







    Дізнайтеся що нового!
    Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )