Формат: online (Zoom + Miro)
Розмір групи: до 16 учасників замовника (включно)
Тривалість: 10 занять, по 2 годин кожне
Вартість: фіксована ціна проведення тренінгу за групу
Мова курсу: українська / англійська на вибір
Кожній організації, що працює в складних бізнес умовах на динамічних ринках критично необхідно мати сильну менеджерську команду. Саме навченість менеджерів визначає наскільки вдало відбувається щоденна операційна робота в компанії, як організація адаптується до змін та впроваджує інновації, як залучаються, і головне, як утримуються таланти. Е5 навчає менеджерів з 2014 року, і ми знаємо, наскільки важливо не просто дати інструменти для щоденної роботи, а й надихнути організацію на зміни. Продемонструвати, що менеджмент, це більше ніж “дати задачі” і “проконтролювати результат”. Менеджер – ключова роль в організації. Саме тому, ми створили курс, який не тільки вчить комунікувати і виконувати менеджерську роботу, а надихає, заохочує впливати та впроваджувати зміни.
Наш курс допоможе:
- зрозуміти роль менеджера в компанії та як стати тим, хто дійсно впливає на результат команди та компанії;
- поліпшити навички планування, ведення проєктів та тайм-менеджменту;
- стати лідером та вміти налагоджувати комунікацію з будь-ким;
- зрозуміти як ефективно показувати результат навіть без офіційних повноважень;
- покращити базові навички роботи з людьми, розібратись з мотивацією та опанувати необхідні інструменти для побудови команди та довірчих відносин з колегами і підлеглими;
- навчитись делегувати та ставити задачі так, щоб гарантовано отримувати запланований результат;
- розібратись з сучасними менеджерськими практиками провідних компаній: зрозуміти відмінність OKR та KPI, як і навіщо правильно ставити цілі, як правильно складати бюджети.
Відмінність цього курсу від багатьох інших в тому, що він дає структурне і чітке розуміння зв’язку компанії і її процесів, менеджерів і їх роботи, команд і співробітників з їх мотивацією та ефективністю. Слухачі курсу не просто опанують набір менеджерських інструментів, а сформують свій власний tool-box, що буде спиратись на їх навички та сильні сторони й може бути адаптований до будь-якої організації.
Протягом курсу, разом з тренером, учасники будуть проходити та вирішувати змодельовані ситуації, які трапляються у їхній роботі. Навчаться ефективній організації власної роботи та роботи команди.
Рекомендуємо курс Management Skills Concentrate:
- для менеджерів, які тільки розпочинають свій шлях;
- для менеджерів, які хочуть структурувати свої знання;
- для тих хто хоче віднайти свій власний tool-box для ефективної роботи з командою та замовником;
- керівників, які отримали посаду за професійні здобутки, але не мають достатніх навичок у керуванні командою.
Програма курсу
Заняття 1. Роль та функції менеджера. Хто такий «ідеальний менеджер»? Коротка історія менеджменту. Набір навичок менеджера. 4 основні функції менеджера: планування, організація, контроль та мотивація.
Заняття 2. Типи корпоративної культури. Культура та цінності компанії, а також роль менеджера у формуванні корпоративної культури.
Заняття 3. Стратегічне, тактичне та оперативне планування. OKR та KPI. Різниця між проектами та процесами. Етапи проекту. Правильне започаткування проекту та визначення завдань, встановлення пріоритетів.
Заняття 4. Організація роботи команди та динаміка групи. Як організувати роботу. Цикл PDCA в організації роботи команди. Як повинен поводитися менеджер на різних етапах життєвого циклу команди. Основні дисфункції команди.
Заняття 5. Створення та контроль завдань. Як правильно доручити завдання члену команди. SMART і чому це досі актуально. Типи контролю та коли їх застосовувати.
Заняття 6. 1:1, зворотний зв’язок, оцінка ефективності роботи. Основні принципи та інструменти для належного та своєчасного зворотного зв’язку.
Заняття 7. Делегування та наставництво. Як правильно делегувати повноваження і як перестати боятися, що все буде зроблено погано. Ключові етапи наставництва.
Заняття 8. Фасилітація та управління конфліктами. Що таке продуктивна зустріч. Як фасилітувати різні типи зустрічей. Техніки фасилітації. Як вирішувати конфлікти. Різні типи конфліктів.
Заняття 9. Мотивація. Ключові мотиватори. Хто є мотивованим працівником? Що таке самомотивація і як її використовувати. Внутрішня мотивація проти зовнішньої мотивації. Ієрархія потреб Маслоу. Мотивація працівника, що працює з інформацією, за Пітером Друкером. Драйв за Деніелом Пінком.
Заняття 10. Життєвий цикл співробітника. Як правильно наймати співробітників. Як правильно розвивати співробітників. Баланс між потребами співробітника і компанії. Оцінка ефективності роботи. Як правильно звільняти співробітника.
Заняття 11. Управління змінами. Різні підходи до управління змінами: Коттер, ADKAR. Як працювати з опором.
Заняття 12. Особистий розвиток менеджера. Як створити ПОР (План особистого розвитку).