• Вебінар “Бізнес-аналітик і продакт овнер – як досягти синергії?”

    Вебінар “Бізнес-аналітик і продакт овнер – як досягти синергії?”

Вебінар “Бізнес-аналітик і продакт овнер – як досягти синергії?”

У сучасних умовах бізнесу, де вимоги до продуктів постійно змінюються та ускладнюються, ролі Бізнес-аналітика та Продакт овнера також видозмінюються. Обидві ці ролі завжди були важливими для успішного створення та розвитку продуктів. Попри те, що вони мають деякі спільні завдання, інструменти та підходи, їхня увага зосереджена на різних аспектах. Проте ми переконані, що в ефективній співпраці – можливо забезпечити синергію (підвищену результативність спільної дії кількох чинників порівняно з тими, які діють окремо) між цими ролями.

Тому переглядайте вебінар з Володимиром Довгаником, на якому детально поговорили про наступне:

  • Основні функції та обов’язки: що саме робить business analyst та product owner у команді? Які їхні основні завдання та відповідальність, їхні схожості та відмінності?
  • Спільні інструменти та методики: Які інструменти використовують обидві ролі для збору, аналізу та управління вимогами? Як ці інструменти допомагають їм у досягненні спільних цілей?
  • Проблеми і виклики: Які основні проблеми можуть виникати у співпраці між цими ролями і як їх подолати?
  • Стратегії для досягнення синергії: Рекомендації та найкращі практики для побудови ефективної взаємодії між бізнес-аналітиком і продакт овнером.

Спікер: Володимир Довганик HEAD OF BA @ Intellias

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )