• Безкоштовний онлайн-курс  “SAFe 5.0: інструкція по застосуванню”

    Безкоштовний онлайн-курс “SAFe 5.0: інструкція по застосуванню”

зареєструватись зареєструватись
Безкоштовний онлайн-курс “SAFe 5.0: інструкція по застосуванню”

До нас в E5 надходить дуже багато питань про SAFe: у чому суть фреймворку? чи можна по ньому працювати, якщо у вас немає 100 співробітників? як його впровадити без армії консультантів? як правильно “продати” його C-level? як зрозуміти, чи підійде він для вашої компанії взагалі?

Так народилася ідея зробити невелику серію вебінарів, в якій наш фахівець  з SAFe Альона Лубчак в дуже доступній формі розповість про основи SAFe та рекомендації щодо його впровадження. Програма курсу ґрунтується на 5-ій (останній на момент публікації) версії фреймворку.

Олена займається впровадженням SAFe з 2014 року і є сертифікованим тренером з Scaled Agile Framework.

Тривалість кожного заняття до 1-єї години відеозапису.

 

 

Програма курсу

На першому занятті ми розглянемо один з найпопулярніших на сьогодні фреймворків для масштабування в Agile – SAFe (Scaled Agile Framework). Зокрема, його найпростішу конфігурацію Essential SAFe.

Поговоримо про:

  • світову статистику: який фреймворк для масштабування наразі найпопулярніший;
  • 7-и ключових компетенціях SAFe, без яких нічого не вийде;
  • 4-ох конфігураціях SAFe;
  • рівнях організації команд;
  • ролях та артефактах, які вводить SAFe;
  • каденціях та організації процесу розробки;
  •  Architectural runway;
  • Design thinking & customer centricity.

Тренер

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Free event

Для того, щоб долучитися до безкоштовної події, вам необхідно натиснути кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного вами заходу і заповнити форму реєстрації. Після цього треба перевірити зазначену при реєстрації пошту: має прийти лист з деталями заходу.

!Іноді листи потрапляють в папки спаму / промо-акцій 

Paid trainings

Щоб подати заявку на участь у навчанні, вам необхідно зареєструватися. Для цього натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу. Зверніть увагу, що заявка на участь не гарантує наявності місця в групі на заході пізніше або в день його проведення. Щоб гарантовано потрапити на подію, необхідно внести 100% -ву передплату.

Як оплатити участь?

Оплатити будь-яку подію можна на сайті. Після заповнення реєстраційної форми відкривається сторінка оплати. Всі онлайн-платежі проводяться через систему Portmone.com, що надає надійний і безпечний механізм оплати. Вона базується на сучасних технологічних рішеннях, які сертифіковані міжнародними платіжними системами (Verified by Visa і Mastercard SecureCode) і відповідають усім вимогам безпеки, що пред’являються до такого роду систем сьогодні. Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Рахунок, який був сформований на сторінці, дійсний 72 години.

Я не встиг оплатити, що мені робити?

Якщо ви не встигли оплатити рахунок протягом 72 годин або закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ви можете повторно заповнити реєстраційну форму для формування нового рахунку – такий спосіб буде найшвидшим і без прямої участі адмін команди E5.

А також ви завжди можете написати на нашу пошту, відповівши на наш лист про реєстрацію, і ми сформуємо і відправимо вам посилання на оплату.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Звичайно, ми без проблем виставляємо рахунок на оплату, також, в разі потреби, підписуємо договір із замовником.

Для оплати навчання від юридичної особи зв’яжіться, будь ласка, з менеджерами Е5 по email або по телефону. А для скорочення часу підготовки документів просимо надсилати таку інформацію в листі: реквізити замовника, назва тренінгу, кількість учасників і їх контактну інформацію.

Що відбувається після оплати?

Після проведення  оплати, нам приходить про це повідомлення і ми надсилаємо вам лист з підтвердженням про  зарахування в групу учасників події.

За 3-4 дні перед подією ми відправляємо вам лист-нагадування з деталями (де, коли, який розклад).

!Зверніть увагу, що іноді листи потрапляють в папки Спам / Реклама / Промо-акції!

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Після кожного заняття ми відправляємо учасникам follow-up лист з матеріалами до цього заняття. Це можуть бути:

  • презентації;
  • відеозаписи (для онлайн формату);
  • додаткові документи / матеріали від тренера;
  • список додаткової літератури.

Звертаємо вашу увагу, що курс Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 5.1 Online проходять лише у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Онлайн заняття в записі ми не надаємо, оскільки курси є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Узнайте, что нового!
Рекомендуем не пропускать наш ежемесячный дайджест )