• Online Software Architecture Workshop for Project Managers and Business Analysts

    Online Software Architecture Workshop for Project Managers and Business Analysts

Этот курс уже прошел, но мы с радостью его поторим для желающи, оставьте свой емейл и мы с вами свяжемся, как только наберется группа
Online Software Architecture Workshop for Project Managers and Business Analysts

Software Architecture – це сукупність найважливіших фундаментальних рішень та правил, згідно з якими працює програмне забезпечення. При цьому, незалежно від того, чи це невеликий комерційний проект чи величезний enterprise application, на початковому етапі розробки вирішуються схожі проблеми.

А саме:

  • Яку архітектуру обрати для вирішення поставленого завдання?
  • Як оцінити її ефективність?
  • Чи буде можливим розширення (масштабування) системи?
  • Якими патернами керуватися та куди дивитись??

Якщо ви та ваша команда хоча б одного разу ставили собі подібні питання — цей онлайн воркшоп для вас.

В рамках дводенного воркшопу ми розглянемо основні поняття та завдання Software Architecture. Перша частина воркшопу — це загальні патерни та рекомендації щодо побудови будь-якої архітектури. Друга — розгляд кейсів та завдань, які постають перед вами, та best practices щодо їх вирішення.

Даний воркшоп розраховано на нетехнічних фахівців — Project Managers, Delivery Managers, Business Analysts, Product Managers, Quality Assurance specialists, Product Owners, Scrum Masters, тобто всіх тих професіоналів, робота яких не пов’язана безпосередньо з кодуванням та розробкою архітектури. Попри складність та технічність програми, воркшоп розраховано на базовий рівень, тому всі вправи та матеріали підібрані таким чином, щоб ви максимально комфортно засвоювали нові технічні знання.

Пропонуємо до перегляду безкоштовний вебінар: Огляд мов програмування для нетехнічних спеціалістів

Всім учасникам воркшопу будуть доступні записи занять, які ви зможете за необхідності переглядати, коли вам буде зручно.

Кому буде корисний:

  • Project Managers;

  • Product Owners;

  • Scrum Masters;

  • Business analytics;

  • Delivery Managers;

  • Quality Assurance specialists;

  • IT Sales Managers, HR Managers, Recruiters.

Програма воркшопу

Заняття 1

  1. Поняття Software architecture, patterns — розглянемо, навіщо взагалі потрібна будь-яка архітектура та чому деякі завдання простіше вирішувати, використовуючи ті чи інші патерни.
  2. Що таке Layers — дізнаємося, які основні рівні містить у собі будь-яке ПЗ.
  3. Огляд multy-layer architecture (переваги та недоліки, а також в рамках цієї архітектури будуть розглянуті патерни MVC та MVVM).
  4. Огляд monolith architecture (переваги та недоліки, огляд рішень щодо масштабування, а також дізнаємося, чому monolith — це не завжди погано).

Заняття 2

  1. Огляд SOA Architecture — розберемо поетапну еволюцію з Monolith на SOA, визначимо переваги та недоліки цього підходу, а також use cases, коли його варто застосовувати.
  2. Огляд Microservice Architecture — зараз це один із найбільш “хайпових” типів архітектур, тому приділимо більше уваги на розгляд сильних та слабких сторін, а також розглянемо приклад, коли застосування microservices буде недоцільним.
  3. Огляд деяких проблем із застосуванням різного роду патернів та архітектур — будуть розглянуті поняття Design Patterns, SOLID, TDD, Decoupling та інші.
  4. Розбір принципів 12 factors app — розглянемо 12 факторів, якими варто керуватися при проектуванні ПЗ та його реалізації.

 

Тренер

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Безкоштовні події

Щоб приєднатися до безкоштовної події:

•  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Перевірте свою електронну пошту — на вказану адресу має надійти лист із деталями події.

Порада: Перевіряйте також папки “Спам” та “Промоакції”, якщо лист не з’явився у папці “Вхідні”.


Оплачуване навчання

Щоб доєднатися до курсу:

  Натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу.
  Заповніть форму реєстрації.
  Натисніть кнопки «Оплатити» у формі реєстрації, щоб перейти  на сторінку оплати участі у події.

Зверніть увагу: Подача заявки не гарантує місця у групі. Для підтвердження участі необхідно внести 100% передплату.

Як оплатити участь?

Оплата подій здійснюється через платіжну систему WayForPay. Після заповнення реєстраційної форми ви будете автоматично перенаправлені на захищену сторінку системи для оплати.

WayForPay забезпечує безпечність транзакцій завдяки сучасним технологіям шифрування даних та сертифікованим міжнародним платіжним системам (Verified by Visa і Mastercard SecureCode).

Зверніть увагу: Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Я не встиг(ла) оплатити, що робити?

Якщо рахунок не був оплачений протягом 72 годин або ви випадково закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ось як діяти:

1. Найшвидший варіант:

•  Повторно заповніть реєстраційну форму на сторінці події, щоб автоматично сформувати новий рахунок для оплати.
•  Це дозволить вам швидко продовжити процес без залучення нашої адмін команди.

2. Альтернативний спосіб:

•  Напишіть нам, відповівши на лист, який ви отримали після реєстрації.
•  Ми допоможемо та надішлемо вам нове посилання для оплати.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Так, ми можемо виставити рахунок для оплати від юридичної особи, а також, за потреби, підписати договір із замовником.

Щоб отримати рахунок, будь ласка, зв’яжіться з нашими менеджерами за email або телефоном. Для прискорення процесу підготовки документів у листі вкажіть:

•  реквізити вашої компанії,
•  назву тренінгу,
•  кількість учасників,
•  їхню контактну інформацію.

Наші менеджери оперативно підготують всі необхідні документи для вас.

Що відбувається після оплати?

1. Підтвердження участі:

•  Після успішної оплати ми отримуємо сповіщення від платіжної системи.
•  Вам на електронну пошту надходить лист із підтвердженням зарахування до групи учасників події.

2. Нагадування перед подією:

За 6–7 дні до події ви отримаєте лист-нагадування з усіма деталями:

•  місце проведення (або посилання для онлайн-формату),
•  дата і час,
•  розклад заходу,
•  та іншу організаційну інформацію.

Зверніть увагу: Іноді листи можуть потрапляти до папок “Спам”, “Реклама” чи “Промоакції”. Перевіряйте ці розділи пошти у разі відсутності листа у папці “Вхідні”.

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Так, після кожного заняття матеріали курсу стають доступними в нашій навчальній системі. Це можуть бути:

•  презентації,
•  відеозаписи (для онлайн-формату, якщо це дозволено),
•  додаткові документи або матеріали від тренера,
•  список рекомендованої літератури.

Як отримати доступ:

•  Після реєстрації ви отримаєте лист із організаційними деталями, де буде посилання на чат курсу.
•  У цьому чаті ми публікуємо сповіщення про нові матеріали в LMS після кожного заняття.
•  Доступ до навчальної системи надається перед першим заняттям курсу.

Зверніть увагу:
Курси Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 6.0 Online проводяться виключно у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Відеозаписи цих курсів не надаються, оскільки вони є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Так, усі тренінги з розділу “Відкриті тренінги” доступні для проведення в корпоративному форматі для вашої команди або компанії.

Як замовити корпоративний тренінг:

• Заповніть контактну форму на нашому сайті.
• Або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Наші менеджери зв’яжуться з вами, щоб уточнити всі деталі й адаптувати, за потреби програму тренінгу під ваші потреби.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )