• Business Analysis Deep Dive

    Business Analysis Deep Dive

Цей курс вже пройшов, але ми з радістю його повторимо для бажаючих, залиште свій емейл і ми зв'яжемося з вами, як тільки набереться група
Business Analysis Deep Dive

Business Analysis Deep Dive – це практичний місячний курс, який був створений для освоєння і глибокого опрацювання професії бізнес аналітика. Протягом 6 тижнів слухачів очікують 12 онлайн занять, 4 повних днів офлайн занять і додатково, активна самостійна робота. За цей час ми розберемо велику кількість аспектів професії бізнес аналітика і процесу створення вимог до програмного забезпечення.

На курсі слухачів очікують перевірені й реально працюючі техніки бізнес аналізу, необхідна теорія, яку можна використовувати вже завтра і практична робота на реальних прикладах. Протягом курсу ми пройдемо всі етапи роботи аналітика, від визначення зацікавлених осіб до підтримки розробки й самостійної підготовки всіх найважливіших аналітичних документів.

Рекомендуємо курс Business Analysis Deep Dive для:

  • тих, хто ще не працює в ІТ, але дуже хоче потрапити й розуміє, що аналітичний склад розуму дозволить швидко увійти в професію;
  • тих, хто вже працює в ІТ: тестувальникам, програмістам, інженерам підтримки й менеджерам, які розуміють, що бізнес аналіз це саме те, чим вони хочуть займатися;
  • тих, кому важливі навички бізнес аналізу, і хто хоче чітко зрозуміти, як працює бізнес аналіз;
  • аналітиків, які бажають отримати бачення і практику бізнес аналізу в міжнародних компаніях і навчитися застосовувати світові практики.

Про що буде на курсі

1. Вступ. Загальна інформація про процес розробки програмного забезпечення, місце аналітика і вимог у цьому процесі

  • Життєвий цикл розробки програмного забезпечення (SDLC) (SDLC)
  • Розподіл ролей у проекті з розробки програмного забезпечення
  • Визначення термінів “бізнес аналіз” і “бізнес аналітик”
  • Вимоги до програмного забезпечення, рівні вимог

2. Основне завдання аналітика – спілкування і взаємодія з замовником (сommunication with client)

  • Знайомство, налагодження продуктивних відносин, підтримання контакту.
  • Початок аналізу – аналіз першопричин і аналіз зацікавлених осіб. Чому так важливо починати з визначення причин і зацікавлених осіб, і як це ефективно реалізувати?
  • Customer Journey map
  •  AS IS / TO BE аналіз
  • Техніки аналізу зацікавлених осіб (stakeholders analisys)
  • Виявлення вимог (elicitation) – щоденна аналітична праця. Як робити цю роботу якісно й результативно?
  • Етапи проведення процесу виявлення вимог.
  • Техніки виявлення вимог: інтерв’ю (interview), мозковий штурм (brainstorming), спостереження (observation), семінари за вимогами (requirements workshops), тощо.
  • Продаж клієнту й навички презентації.

3. Створення аналітичних артефактів – документування вимог (documentation)

  • Документація різного рівня і формату
  • Високорівневі вимоги: Бачення продукту (Vision), Документація бізнес вимог (BRD), Технічне завдання згідно шаблонів “best practice”
  • Специфікація вимог: історії користувачів (user story), варіанти використання (use cases), функціональні й нефункціональні специфікації (functional, non-functional specification), специфікації вимог до програмного забезпечення (SRS) згідно різних шаблонів.
  • Моделювання вимог за допомогою UML
  • Прототипування інтерфейсу (UI prototyping)

4. Взаємодія з командою розробки (сommunication with team) і підтримка розробки програмного забезпечення (supporting the development team)

  • Розбивка завдань на складники (task breakdown, work breakdown)
  • Оцінка трудовитрат, необхідних на аналітичну роботу та участь в оцінці трудовитрат на розробку (estimation)
  • Супровід щоденної роботи команди, робота в процесі розробки з клієнтом і командою
  • Управління змінами у вимогах (сhange management).

5. Постійний процес вдосконалення процесу бізнес аналізу та роботи бізнес аналітика (continuous improvement)

Заняття 1 (offline)

  • Знайомство з командою тренерів та учасниками
  • Ознайомлення з програмою на більш детальному рівні (розклад, список рекомендованої літератури)
  • Вступ до Business Analysis
    • SDLC
    • роль ВА на різних етапах розвитку проекту
    • області знань ВА
    • огляд технік
    • вимог і як їх правильно ідентифікувати
    • що таке “дизайн мислення” і чому воно важливе
    • огляд основного інструментарію
  • Огляд проекту, на основі якого буде проходити курс

Заняття 2 (online)

Зацікавлені сторони (стейкхолдери):

  • Хто це
  • Навіщо це
  • Як цим управляти (техніки аналізу)

Заняття 3 (online)

Business Analysis Approach:

  • Що це
  • Як обирати
  • На основі готуватися

Заняття 4 (online)

  • Що таке Scope
  • Як формувати Scope
  • Життєвий цикл вимог
  • Різні способи документування вимог (BRD, FRD, SRS, Use Cases, User Story, Diagrams etc.)

Заняття 5 (online)

Нефункціональні вимоги (Non-functional Requirements):

  • Для чого вони потрібні
  • Коли вони потрібні
  • Робота з нефункціональними вимогами

Заняття 6 (offline)

  • Постановка задачі
  • Етап дослідження (Discovery, elicitation, vision&mission identification, goal and risk identification)
  • Методи пріоритезації
  • Business Requirements identification, Business Requirements Documentation (BRD) preparation
  • Опрацювання першого скоупа (повний спектр від BR до FR&NFR) на практиці

Заняття 7 (online)

  • Як працювати з ризиками проекту
  • Які бувають ризики на проекті
  • Коли ризики ідентифікуються

Заняття 8 (online)

Стратегічний аналіз: хто і коли, навіщо і чому

Заняття 9 (online)

  • Прототипування: огляд технік та інструментарію
  • Робота з дизайнером в команді. Техніки перетину на етапах дослідження і прототипування.
  • Що робити якщо дизайнера немає і необхідно все робити самому.

Заняття 10 (online)

Моделювання:

  • Огляд основних нотацій
  • Огляд діаграм, які найчастіше використовують
  • Інструментарій

Заняття 11 (offline) Практика

  • Story Map – multi-dimentional backlog
  • Моделювання бізнес-процесу та Use case diagram, Activity diagram, State machine diagram
  • Low-fidelity prototypes
  • Gorilla Testing

Заняття 12 (online)

Solution Evaluation: що це, як це і коли це

Заняття 13 (online)

Articulation decission and art of presentation (фреймворки, кейсстаді, продаж рішення, промоушн)

Заняття 14 (online)

Change management (requirements management process and concept)

Заняття 15 (online)

Кар’єрний шлях ВА: чи є життя поза рутини.

Шкідливі поради як пройти або завалити співбесіду 🙂

Заняття 16 (offline)

  • Огляд пройденого
    Презентації та захист групових проектів
  • Зворотний зв’язок
  • Нагородження і тортик 🙂

Тренери

Не підходить дата? Заповніть форму і як тільки в нас будуть нові дати, ми одразу напишемо!

Поширені запитання

Як долучитися до події?

Free event

Для того, щоб долучитися до безкоштовної події, вам необхідно натиснути кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного вами заходу і заповнити форму реєстрації. Після цього треба перевірити зазначену при реєстрації пошту: має прийти лист з деталями заходу.

!Іноді листи потрапляють в папки спаму / промо-акцій 

Paid trainings

Щоб подати заявку на участь у навчанні, вам необхідно зареєструватися. Для цього натисніть кнопку «Зареєструватися» на сторінці обраного заходу. Зверніть увагу, що заявка на участь не гарантує наявності місця в групі на заході пізніше або в день його проведення. Щоб гарантовано потрапити на подію, необхідно внести 100% -ву передплату.

Як оплатити участь?

Оплатити будь-яку подію можна на сайті. Після заповнення реєстраційної форми відкривається сторінка оплати. Всі онлайн-платежі проводяться через систему Portmone.com, що надає надійний і безпечний механізм оплати. Вона базується на сучасних технологічних рішеннях, які сертифіковані міжнародними платіжними системами (Verified by Visa і Mastercard SecureCode) і відповідають усім вимогам безпеки, що пред’являються до такого роду систем сьогодні. Ми не маємо доступу до даних вашої банківської карти.

Рахунок, який був сформований на сторінці, дійсний 72 години.

Я не встиг оплатити, що мені робити?

Якщо ви не встигли оплатити рахунок протягом 72 годин або закрили вкладку браузера зі сторінкою оплати, ви можете повторно заповнити реєстраційну форму для формування нового рахунку – такий спосіб буде найшвидшим і без прямої участі адмін команди E5.

А також ви завжди можете написати на нашу пошту, відповівши на наш лист про реєстрацію, і ми сформуємо і відправимо вам посилання на оплату.

Чи можна отримати рахунок для оплати від юридичної особи?

Звичайно, ми без проблем виставляємо рахунок на оплату, також, в разі потреби, підписуємо договір із замовником.

Для оплати навчання від юридичної особи зв’яжіться, будь ласка, з менеджерами Е5 по email або по телефону. А для скорочення часу підготовки документів просимо надсилати таку інформацію в листі: реквізити замовника, назва тренінгу, кількість учасників і їх контактну інформацію.

Що відбувається після оплати?

Після проведення  оплати, нам приходить про це повідомлення і ми надсилаємо вам лист з підтвердженням про  зарахування в групу учасників події.

За 3-4 дні перед подією ми відправляємо вам лист-нагадування з деталями (де, коли, який розклад).

!Зверніть увагу, що іноді листи потрапляють в папки Спам / Реклама / Промо-акції!

Чи будуть надіслані учасникам матеріали тренінгу?

Після кожного заняття ми відправляємо учасникам follow-up лист з матеріалами до цього заняття. Це можуть бути:

  • презентації;
  • відеозаписи (для онлайн формату);
  • додаткові документи / матеріали від тренера;
  • список додаткової літератури.

Звертаємо вашу увагу, що курс Certified Product Owner / Product Manager with SAFe Online та Сертифікаційний курс Leading SAFe 5.1 Online проходять лише у форматі живої онлайн-трансляції в Zoom. Онлайн заняття в записі ми не надаємо, оскільки курси є сертифікованими Scaled Agile і це заборонено правилами даної компанії.

Чи можна провести цей тренінг в корпоративному форматі?

Всі тренінги, що вказані в розділі “Відкриті тренінги”, ви можете замовити для своєї команди або компанії. Для того, щоб дізнатися подробиці,  заповніть контактну форму на сайті або напишіть нам на пошту: info@e-5.com.ua.

Дізнайтеся що нового!
Рекомендуємо не пропускати наш щомісячний дайджест )