Як відсутність бачення продукту у бізнес-аналітика псує проєкти

Професія бізнес-аналітика (BA) вважається однією з критично важливих для всіх актуальних типів бізнесу. І не дарма, оскільки саме фахівці цього профілю можуть майже зі 100% точністю розрахувати потенціал тієї чи іншої кампанії. Розробка, випуск продукції, сервісні концепції… Успіх різних ініціатив залежить від того, наскільки якісним буде дослідження експерта та як він розпорядиться його результатами. Цікавий факт: за даними Mordor Intelligence, прогнозована цінність ринку BA у 2023-му сягне позначки у $88.83 млрд. При цьому подальший розвиток триматиметься на рівні CAGR 8.07%, а вартість ніші у 2028-му досягне $130.95 млрд. Експерти E5 провели власне дослідження ролі BA в проєктах та розвитку бізнесу в цілому. З матеріалу ви дізнаєтесь відповіді на такі питання: Як формується бачення продукту в проєкті? Як бачення допомагає мотивувати та підтримати мотивацію команди за принципом: «будуючи храм, а не кладучи цеглу»? Як зберігати фокус команди на цілісному баченні продукту, навіть при зануренні в індивідуальні задачі? Як уникнути надмірного розширення масштабів продукту на різних етапах проєкту Як впевнитись, що функціонал, який ми додаємо, дійсно потрібний і цінний для клієнтів? Типові ситуації, що виникають у команди, коли відсутнє чітке Product Vision Без розуміння того, навіщо взагалі проводиться розробка (сьогодні розглядаємо BA в контексті IT), у команди, стейкхолдерів, інвесторів та навіть ЦА можуть виникати питання. Зазвичай негативного характеру, адже немає чіткого уявлення про цілі, цінність, переваги, унікальність та концепцію майбутнього цифрового продукту. Відповідно, з’являються запитання наступного характеру: Від розробника: «Чому взагалі важливий цей продукт та як він може комусь бути потрібним?». Від клієнта: «А що це взагалі таке і навіщо ви його … Читати далі Як відсутність бачення продукту у бізнес-аналітика псує проєкти