Технічний словник бізнес-аналітика
Відповідно до своїх посадових обов’язків бізнес-аналітик має спілкуватися з двома типами стейкхолдерів: перший – це клієнт, а другий – команда. Оскільки не всі БА починали свою кар’єру як розробники, їх спілкування з технічними спеціалістами може викликати труднощі через нерозуміння специфічної термінології. Це проявляється на всіх етапах розробки: під час планування, побудови продукту та власне його релізу, коли аналітик активно долучається до процесу User Acceptance Testing, або так званого бета-тестування. У цьому матеріалі поговоримо про технічні терміни, які дозволять бізнес-аналітику знайти спільну мову з командою на кожному етапі створення продукту. Для того, щоб отримати словник заповніть форму реєстрації.
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити